Zana skrev:
Kimze skrev:Bara jag som inte tycker det ser ut som den gör 125km/h om man tittar på de vita sträcken på marken?
Mr. Dante skrev:Honda X8R med Minarelli MHR 70cc motor...
Mr. Dante skrev:Honda X8R med Minarelli MHR 70cc motor...
Och så har man motorn och oftast tanken under röven också = ingen vikt framMcGee skrev:hehe fifan va fuult.. man sitter juh på bakhjulet redan på en sån där invalidmoppe
Therudeboy skrev:Har funderingar på att göra likadant med min nyinköpta speedfighter. Kan även få tag på ett aprilia chassie billigt men jag vet inte villket som är bäst att bygga på?
Mr. Dante skrev:Speedfight chassiet är nog ok, men Minarelli motorn passar ju rakt i Aprilian... Jag har byggt ett eget motorfäste för att få i motorn i Hondan. Vad skall du har för trimbitar?
Therudeboy skrev:Det är ju enkelsving på Speedfight och det känns onormalt. Man kanske borde köpa en sr50 motor då och trycka in i chassiet. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för bitar, men det blir väl allt vad metrakit har att erbjuda eller något annat märke.
Mr. Dante skrev:"Enkelsving" är det nog på alla.. i SR sitter det Minarelli motor som det finns mycket kul bitar till.
Therudeboy skrev:Jag menar ju givetvis fram På peggan sitter det alltså enkelsving fram och på sr:en är det ju vanlig hederlig gaffel. Det med motorn vet jag, sitter ju samma motor i många olika scootrar. Känns som jag borde köpa aprilia chassiet fixa iordning det som skall göras och köpa en motor o trimma som as
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|