Skaffat banhoj nu på sensäsongen.

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Ok av någon anledning köpte jag idag en banhoj. En gixxer 600 99:a standard hoj. Öhlinare fram och bak, titan blås, kåpor lite annat "bra att ha prylar".....

Alltså jag vet inte varför men tyckte det var lika bra att göra det nu när jag ändå tänkt att skaffa nästa säsong. Nåja det blir debut med hojen nästa helg på licenskursen i Sviestad.

2 hojar kommer att kosta.. men man är som man är. :kocko
Kan ni övertala mig att jag gjort rätt, så ska jag nog försöka övertala min andra hälft att det var lika bra. Lite kyckling är jag nog eftersom jag inget har sagt ännu, men ni som haft medelhavstjejer :tuttar vet att man riskerar :fatta! när de tycker olika än en själv.

Nåja. Det är min plånbok som blev tunnare helt plötsligt så va fan.....
Rookie 600 nästa säsong... here I come. :yoparty (ah den satsningen får jag också övertala henne om.. har hela vintern på mig :D)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
hehe, lite vågat.. du kanske får köpa en bil til henne, eller nytt kök oxå, eller lite fler skor kläder osv..

lycka till nästa år!
 

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Vänge
Hoj
Aprilia Mille 2K
Köp ett paraply till henne och tala om när hon ska använda det nästa år :gnissla , ducka sen för svingen.

Du skriver väl och berättar hur det gick om du nu kan.

:yoparty Coolt jobbat och lycka till nästa år
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Hehehe. Fire up the barbecue! :hihi

Kanske bud på o skriva en schysst deal med Melba, så mycket som du kommer att smöra de närmsta årtionden.. :hihi
 

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Ort
Sumpan
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
Eller så ställer du bara fram dammsugaren mitt på golvet hemma!

Jag har hört att det är en frestelse få tjejer kan motstå! De måste bara gå runt o städa i hela huset då! ;)

skämt åsido! Flera hojjar kostar, men det är värt det! :tomten :tummenupp
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
lossas som ingenting.. när hon får syn på den så säger du att du haft den jäääätte länge, sen innan ni träffades :)
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
kajlyl skrev:
lossas som ingenting.. när hon får syn på den så säger du att du haft den jäääätte länge, sen innan ni träffades :)
Jepp, den har stått hos en polare. Men nu skulle han flytta och hade inte plats att ha den kvar... :fyllisar

Friskt vågat hälften vunnet. Hoppas att det går bra för dig nästa år (om inte den andra hälften skulle ha så delad åsikt att du inte har den kvar då...).
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
ape skrev:
...Kan ni övertala mig att jag gjort rätt,
Det behövs inte, det vet du redan, däremot är det nog läge för dig att få höra sanningen om din gathoj. Den står ivägen, den står och samlar damm, den är tråkig, sälj den så blir alla gladare, du, din plånbok, din flickvän, hojen och köparen, det är winn/winn situation.

ape skrev:
, så ska jag nog försöka övertala min andra hälft att det var lika bra...
Äh du, glöm det där. När man tar sats från tårna och hoppar så högt man kan vill man gärna berätta allt om det för hela världen och tror att om man bara delar med sig så kommer alla andra att kunna ta del av det och glädjas med en. Det fungerar så med alldagliga ting, t ex e lottovinst, ett bilköp, ett minne från en resa eller en tokrolig historia om hur man missade bussen. Det är en helt annan femma att berätta för omgivningen att man börjat med RR. Få vet vad det är, den som inte provat på det förstår inte det stora i det, nästan alla tycker det låter livsfarligt, inte farligt som i modigt utan farligt som i korkat. Om du inte kommer från en motorfamilj så försök hålla omgivningen så långt borta från ditt RR-intresse som möjligt och dela ditt intresse med likasinnade istället. det är bättre så.
 

oscarwilde

Rookie 600 #96
Gick med
23 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 SMC
Go Go Go !!!

ape skrev:
Ok av någon anledning köpte jag idag en banhoj.

Jag gjorde samma sak för ett par veckor sen.... har som tur är ingen att svara för.

Var på Mittsverigebanan i helgen och testade den för första gången. :D :D

Vi syns på Licenskursen !!

/Oscar
 

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Stockholm City Bikes
Helkul att du är nöjd :)
Den hojen tror jag kommer ge dig många glada varv på banan.
:7peta Se nu till att vi får se dig på startlistorna nästa säsong.
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Mad Moose skrev:
Helkul att du är nöjd :)
Den hojen tror jag kommer ge dig många glada varv på banan.
:7peta Se nu till att vi får se dig på startlistorna nästa säsong.


Fan har du sålt yber 6:an!!! Matte nu är det bara att du köper nått blodigt snappt (läs min Honda) så ska vi tampas igen nästa år. Kommer bli tomt utan dig där :4skrika


björn
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
ecce skrev:
Fan har du sålt yber 6:an!!! Matte nu är det bara att du köper nått blodigt snappt (läs min Honda) så ska vi tampas igen nästa år. Kommer bli tomt utan dig där :4skrika


björn
Om du ska sälja Subban till Matte, vad ska du själv åka på nästa år då? :7peta
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
va fan här springer folk och köper race hojar helt vilt inför Licenskursen bara jag som kommer komma med en total buklad och skrapad Gathoj :D :D

lär bli tufft i R600 nästa år allså :4skrika
 

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Ok för er som vill veta så har jag valt att inget säga ännu. Folk tar väl ingen skada av något de inte vet. Väntar typ till julafton eller nått :D då humöret är på topp.

Hojen är i tryggt förvar än så länge, vinterdvala väntar efter Sviestad, så det är grönt under hela vintern.

Ja gathojen kan bli överflödig men vi får se nästa år. Den skall in på vinterförvaring denna vecka.

Rookie 600 kommer att bli ett riktigt getingbo nästa säsong. Bara nu till helgen blir det nog 10 tal nya Rookie 600 B förare. För min del blir till att träna på Åsen och Sviestad nästa säsong. Är helt enkelt för långsam än så länge.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
ape skrev:
Rookie 600 kommer att bli ett riktigt getingbo nästa säsong. Bara nu till helgen blir det nog 10 tal nya Rookie 600 B förare. För min del blir till att träna på Åsen och Sviestad nästa säsong. Är helt enkelt för långsam än så länge.


är lite inne på samma spår men kommer nog köra några rejs tror det är då man blir riktigt snabb plus att försöka köra nått ERF :3freak
 

Canoli

Leave the gun, take the cannolis
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2003
ape skrev:
Ok av någon anledning köpte jag idag en banhoj. En gixxer 600 99:a standard hoj. Öhlinare fram och bak, titan blås, kåpor lite annat "bra att ha prylar".....

Alltså jag vet inte varför men tyckte det var lika bra att göra det nu när jag ändå tänkt att skaffa nästa säsong. Nåja det blir debut med hojen nästa helg på licenskursen i Sviestad.

2 hojar kommer att kosta.. men man är som man är. :kocko
Kan ni övertala mig att jag gjort rätt, så ska jag nog försöka övertala min andra hälft att det var lika bra. Lite kyckling är jag nog eftersom jag inget har sagt ännu, men ni som haft medelhavstjejer :tuttar vet att man riskerar :fatta! när de tycker olika än en själv.

Nåja. Det är min plånbok som blev tunnare helt plötsligt så va fan.....
Rookie 600 nästa säsong... here I come. :yoparty (ah den satsningen får jag också övertala henne om.. har hela vintern på mig :D)


En riktig kvinna gillar inte en Toffel, be a man, säg som det är !

Good luck dude!


:hihi
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top