Skall någon av er ned på BikeWeek i Karlskoga ?

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Jag hade ev. tänkt försöka åka ner. Men nu ser det ut som att jag har planerat min semester ovanligt dåligt i år :död

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja man är ju grymt sugen, men jag måste få ihop det kalender- och stålarmässigt också.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
bikeweek

KennethN skrev:
Ja man är ju grymt sugen, men jag måste få ihop det kalender- och stålarmässigt också.

Nästa år åker vi ner en hel "drös" och kör skiten ur grejerna, lite party åxå så klart. -99 och-01 -02 var jag där :yoparty, vi bodde i militärtält var nog 12 pers. som mest. Enormt kul var det i alla fall. Tävlingar på helgen och allmänhetensåkning på vardagarna kan det bli bättre.(Nääe tror inte det)Så nästa år då blir det :D . I år får man nöja sig med Midlanda, inte helt fel det heller man blir lite bortskämd med tiden. Inte många som har en bana 4 mil ifrån hemmet, att smiska sin fina (för tillfället) ögonsten med. HARE GÖTT ni som åker i år i alla fall. Micke

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Bike week

:yoparty Nu är det nära , däck tryket kollat väskorna packade varm kört & klart, inga fler som ska ner :confused: eller är det för långt att åka :va :va

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
988R skrev:
:yoparty Nu är det nära , däck tryket kollat väskorna packade varm kört & klart, inga fler som ska ner :confused: eller är det för långt att åka :va :va

Funderar också starkt på att åka ner.
Bytte till ny koppling i förrgår natt och vände på bakdäcket hemma på gården i går med Feltemas billigast däckhjärn, däremot ser vädret lite ostadigt ut.

Åker ni hoj ner?

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Bikers

norrlansguld skrev:
Funderar också starkt på att åka ner.
Bytte till ny koppling i förrgår natt och vände på bakdäcket hemma på gården i går med Feltemas billigast däckhjärn, däremot ser vädret lite ostadigt ut.

Åker ni hoj ner?

:yoparty Klart vi tar hojarna stuga bokad & klar :lol kanon väder bokat ochså . Skoj om ni hänger på. Pm a eller ring 070-6640251 Tomas
:yoparty GIXXER RULES :yoparty

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Jag är ochså lite halvmed sådär, ska bara övertyga BIKE om att jag verkligen skickat in en prenans, verkar dock inte vara så lätt att få tag på dem just nu. Men vi hör av oss om vi kommer ner en sväng, var så säkra :)

Edit: får jag vara med även om jag inte faller under sloganen "Gixxer rules"? :D
988R skrev:
:yoparty Klart vi tar hojarna stuga bokad & klar :lol kanon väder bokat ochså . Skoj om ni hänger på. Pm a eller ring 070-6640251 Tomas

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
988R skrev:

Vi hör av oss.
När åker ni och hur länge blir ni där?
Våra planer är att åka ner på fredag efter jobbet och åka hem på söndag kväll. (är så illa tvungen att åka hem då pga av dåligt planerad semester)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Daniel-San skrev:
Näe, snarare för mycket HÖ att köra in...
:huvet :huvet :huvet

Jasså, det är därför du har en förkärlek för att plöja på Mittsverigebanan, vid chikanen. Hö hö höhöhöhö

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Jahopp, nu är man hemma igen efter en snabbvisit på bike-week.
Lite bilder har det tagits som jag ska försöka lägga ut lite senare, men just nu är jag så trött så nu blir det att nanna! :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år