(Skarpa) Bilder från Sturup Raceway 6/9 2009

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Najs pics!

jag gillar bilden på Rolf, DSC_3952, när han letar efter den fjärde cylindern... :D

traja54

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Triumph Daytona 675, Triumph Tiger, Norton Commando, Norton Commander
En för mycket

Najs pics!

jag gillar bilden på Rolf, DSC_3952, när han letar efter den fjärde cylindern... :D

Corben vi i "trajaträsket" har insett att den fjärde är något onödigt skrot som bara sitter ivägen.:gnissla Men som du vet måste alla "Argbiggor" tas om hand vördsamt. :kramaSå nu är jag avslöjad när jag gullar med "Nettan" mellan passen!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Man blir ju inte lite sugen på att köra när man ser bilderna! :)

Detta var första körningen jag missat på länge :gnissla

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Jag letar bild på mig och min hoj om någon hann ta det innan jag krascahde. grön ZX6r i röd grupp. Körde bara 6-7 varv på första passet innan jag klotade.
Om någon tog bild på kraschen så kan ni ju skicka ett PM till mig :)

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Tyvärr satt jag och åt en 9 bitars chicken McNugget i bakluckan på min bil under de första passen. Vitlökssåsen är god. Trist att du klotade.

Jag letar bild på mig och min hoj om någon hann ta det innan jag krascahde. grön ZX6r i röd grupp. Körde bara 6-7 varv på första passet innan jag klotade.
Om någon tog bild på kraschen så kan ni ju skicka ett PM till mig :)

Fina bilder Anders, du har verkligen blicken :tummenupp

Det säger du bara för att du är med på bild. :D

Tack!

Jättetrevliga bilder Anders!
Jag gillar att du även lyckas fånga stämningen i depån.

Tack, jo jag vet ju att ni gärna vill ha depåbilder. Kan väl hålla med om att det blir lite mer liv i albumet med sådana bilder. :)

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tack, jo jag vet ju att ni gärna vill ha depåbilder. Kan väl hålla med om att det blir lite mer liv i albumet med sådana bilder. :)
Om du nu bara koncentrerar dig lite mer på att ta actionbilder på depåcheferna så blir vi riktigt, riktigt nöjda! :krama

Robz

Guest
Fina bilder... men det var ju illa att man inte fastnade, med nya stället o allt :gnissla

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Mja, egentligen var det nog för att jag inte var ute på banan mer än en timme och då såg jag nån som var uppe o klängde på räcket med en kamera vid depåutfarten. Det verkar som om Robz ägnar sig åt andra hobbysar..

Det glänste nog för mkt så att fotografen blev bländad :D
Anders, visst var det så :)

Robz

Guest
Mja, egentligen var det nog för att jag inte var ute på banan mer än en timme och då såg jag nån som var uppe o klängde på räcket med en kamera vid depåutfarten. Det verkar som om Robz ägnar sig åt andra hobbysar..
Njä... inte jag, hade ingen kamera med och klättrade inget räcke.
Men jag frågade dig om din kamera var vattentät... :D

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Njä... inte jag, hade ingen kamera med och klättrade inget räcke.
Men jag frågade dig om din kamera var vattentät... :D

Jaså!? Men då var det inte dig heller som jag såg.. Men men men har inte du lagt upp lite bilder nu sen denna körningen? Eller var det Jens? Fast det var skinnställ på det är jag ganska säker på.

Då är det jag som har helt fel för mig. Får nog gå ner på styrkan på nikotinplåsterna.. Jag börjar ju se saker. Dessutom började jag med att påstå att det var Corben men han spelade oskyldig helt övertygande också.

SorrY! :Bugar

Dock är kameran "relativt" vattentät. Inte som Kalles, som man kan sätta i diskmaskinen, men så har vi inte monsunregn på dessa breddgrader heller.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping