Damen älskar att åka skidor utför, jag är inte ens halvbra på det samt höjdrädd och tveksamt balanssinne.. typ. Kallt är det också.
Jag kan med andra ord väldigt lite om ämnet men vore väl trevligt att överraska henne. Jag tänker inte skjuta mig själv i foten och åka iväg en vecka för att pinas men en torsdag eller fredag till söndag ska jag väl överleva så det är tanken.
Lite mer konkret för jag antar att det finns dom som har detta intresse och kanske kan lägga upp en bra plan i en handvändning eller åtminstone ge en fingervisning vad jag ska kolla på.
Hoppas på något klockrent tips
Tack på förhand!
Jag kan med andra ord väldigt lite om ämnet men vore väl trevligt att överraska henne. Jag tänker inte skjuta mig själv i foten och åka iväg en vecka för att pinas men en torsdag eller fredag till söndag ska jag väl överleva så det är tanken.
Lite mer konkret för jag antar att det finns dom som har detta intresse och kanske kan lägga upp en bra plan i en handvändning eller åtminstone ge en fingervisning vad jag ska kolla på.
- I Sverige
- Bra boende, helst hotell med kanske något dugligt spa, pool/bastu, trevlig restaurang/er, ordning på personalen, god standard på rum etc., om man kliver utanför entrén och är direkt i backen är såklart en fördel
- Skiduthyrning som har allt som behövs naturligtvis och allt får gärna ligga i anslutning till boendet, snygga hjälmar o.s.v.
- Gärna sittlift eller en sån där kur Stig Helmer åker i för jag är episkt dålig med ankarlift, förmodligen gör jag något fel men känns alltid som att benen ska ramla av efter halva färden
- Har lite av en björnfobi så om de inte finns där är bra
- Gärna rimligt avstånd från Sthlm, inte intresserad av att bila 8 timmar enkel väg men 3-4 timmar är Ok alt. om det är längre bort och finns något fiffigt paket med flyg o taxi, typ
- Något sportlov missar jag gärna
- Perioden jag funderar på är slutet av februari till mitten på mars
Hoppas på något klockrent tips
Tack på förhand!