NoicE skrev:Här har ni skinkmacka, skriv ut och tejpa på hojen, det är inne med styling i år
då undrar jag vad du gör där???????rainman skrev:Dom har faen inte rökt skinka i det här jävla landet!!!!!!
Sätt dig på en skorsten så är DET problemet ur världenrainman skrev:Dom har faen inte rökt skinka i det här jävla landet!!!!!!
Gulsnabbtrajja skrev:Hittade en gammal bild på en skinkmacka från 92.
(Bilden är från 92 alltså, mackan åts upp då...)
helt ok för sin ålder faktisktGulsnabbtrajja skrev:Hittade en gammal bild på en skinkmacka från 92.
(Bilden är från 92 alltså, mackan åts upp då...)
blom skrev:då undrar jag vad du gör där???????
noice jag och stefan drack 72öl 2 vinare och 2 70isar sprit i helgen.. sen tog vi en skinkmackarainman skrev:Jag ställer mig åså den frågan ibland, men så beställer jag in en öl till och slutar tänka på det!
Det är NÄSTAN, men bara nästan så man längtar hem, har ju bara druckit en öl hittils idag! men det är fest ikväll! som nästan alla kvällar!blom skrev:noice jag och stefan drack 72öl 2 vinare och 2 70isar sprit i helgen.. sen tog vi en skinkmacka
noice jag och stefan festar varje kväll.. vi festar in sommaren nu... vädret är perrfa och ölen kall... livet leker faktiskt just nu..rainman skrev:Det är NÄSTAN, men bara nästan så man längtar hem, har ju bara druckit en öl hittils idag! men det är fest ikväll! som nästan alla kvällar!
blom skrev:noice jag och stefan festar varje kväll.. vi festar in sommaren nu... vädret är perrfa och ölen kall... livet leker faktiskt just nu..
vad gör du där nere igentligen
låter ju som här typ fast du är där? hur länge ska hon vara där då?rainman skrev:Slappar mest faktiskt!
Hälsar på marina som är här nere och pluggar, passar på att ha det gött ett tag!
Har tagit dykcert, så man dyker lite grann när man har lust, dricker öl när man har lust, ligger på playan när man har lust... osv
jag kommer hem sista maj, marina kommer hem tva veckor senare.blom skrev:låter ju som här typ fast du är där? hur länge ska hon vara där då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|