Har länge varit helt inställd på att köpa ett skinnställ, men nu när man till slut får tummen ur röva kommer farsan med invändningar och tycker att jag ska köpa ett allväderställ istället. Anledningen till det är att jag är ganska mycket inne på offroad, det blir en XR600 eller TT600E eller nåt åt det hållet som nästa hoj, men jag är fortfarande helt besatt av att köra som en idiot på asfalt(Kommer säkert konvertera till/köpa motard om jag får pengar till det) så nu sitter man här som ett fån och jag kan inte bestämma mig. Nyckelfrågan är väl om ett skinnställ funkar offroad? Är det som att försöka jogga i en plåtrustning om man vill ut och leka i nåt grustag eller rentav i skogen? Och hur tål det lera osv?
Någon som vill reda upp lite i skallen min?
P.S, Det känns som om det här är ett ämne som kommer upp ofta, men antingen så har jag fel eller så är jag bara dålig på att söka. Försökte gjorde jag iaf, men sökmotorn kajkade sig...
Någon som vill reda upp lite i skallen min?
P.S, Det känns som om det här är ett ämne som kommer upp ofta, men antingen så har jag fel eller så är jag bara dålig på att söka. Försökte gjorde jag iaf, men sökmotorn kajkade sig...
Last edited: