Skinnställ Köpes

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
är det ngn som funderar på att sälja sitt skinnställ så skicka mig ett pm!
Jag är även intresserad av racingstövlar.

jag är 172 cm lång väger ca 80 kg och jag har 43 i skostorlek.

obs! inga sparkdräkter.

Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
abethebabe skrev:

ser det står köp och sälj där uppe

Flipper

Bästa med 40+ är billig försäkring
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
Honda
abethebabe skrev:

Jag har annons på ett skinnställ kolla under köp & sälj/skinnställ

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Mr Helmut skrev:
ser det står köp och sälj där uppe

jo jag vet att denna sida innehåller köp å sälj, men det är lättare för mig att efterlysa så slipper jag att ge mig ut i "djungeln" för att leta! har ni nått att sälja så hör ni av er så slipper jag att leta... :tummenupp

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
abethebabe skrev:
jo jag vet att denna sida innehåller köp å sälj, men det är lättare för mig att efterlysa så slipper jag att ge mig ut i "djungeln" för att leta! har ni nått att sälja så hör ni av er så slipper jag att leta... :tummenupp

ska alla göra så då eller?

kanske också ska starta en tråd då, dom tar säkert bort tråden snart men använd den där uppe som alla andra i stället

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
abethebabe skrev:

:mad: Varför skall alla andra gör ditt jobb?
Få väl bjuda till lite själv.slöfock! :kocko

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Mr Helmut skrev:
ska alla göra så då eller?

kanske också ska starta en tråd då, dom tar säkert bort tråden snart men använd den där uppe som alla andra i stället

ok! lets cut the crap!!! min tanke är att eftersom jag är dålig på det här med storlekar inom skinnställsvärlden (köpte ett ställ via blocket strl 52 dainese, passar knappt min dotter på 5 år), så då tänkte jag att om jag skriver mina mått så kanske det finns nån stackare där ute som känner sig träffad dvs ngn som är ägare av ett ställ som mäter ca 172- 175 cm som vill sälja sitt ställ till mig. om jag har fattat det rätt så finns det en uppsjö med storlekar och framförallt passform och det är min själ inte lätt å veta för mig som köpare när man läser annonser, ofta så skriver säljarna bara storlek men inte hur långa dom är, alla märken har ju olika storlekar å passform, e du med?

finns det ngn vänlig själ här inne som vet med sig att dom har vad jag söker så skicka mig ett pm. alla svar beaktas. :tummenupp

tack på förhand

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Lägg ut en KÖPES-annons så slipper du leta igenom säljes-annonserna om det är så jobbigt :rolleyes:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
FUBAR skrev:
Lägg ut en KÖPES-annons så slipper du leta igenom säljes-annonserna om det är så jobbigt :rolleyes:
ja det kan jag ju göra :tummenupp

Duax

GoGoGo!!!!!!!
Gick med
1 Oct 2004
Hoj
YZF-R6-05 "Rossi Replica", XT600E-03, DBR-1 Midzize 150cc-08, Neos50-02
Santo skrev:
Grattis som i "Grattis du har vunnit en rosa brödrost i valfri färg" :tomten

Elr en färgradio med bandare och autoreverse... :hihi

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Santo skrev:
Grattis som i "Grattis du har vunnit en rosa brödrost i valfri färg" :tomten
mmm zzzzzzzz, fan va ni e trevliga! trodde att mc folk va det. slut på disskusionen. FÖRLÅT ALLA FÖR ATT JAG STARTADE DENNA TRÅD, DET VAR INTE MENINGEN NU SKA JAG GÅ BAJSA................. :arsele

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
abethebabe skrev:
ok! lets cut the crap!!! min tanke är att eftersom jag är dålig på det här med storlekar inom skinnställsvärlden (köpte ett ställ via blocket strl 52 dainese, passar knappt min dotter på 5 år), så då tänkte jag att om jag skriver mina mått så kanske det finns nån stackare där ute som känner sig träffad dvs ngn som är ägare av ett ställ som mäter ca 172- 175 cm som vill sälja sitt ställ till mig. om jag har fattat det rätt så finns det en uppsjö med storlekar och framförallt passform och det är min själ inte lätt å veta för mig som köpare när man läser annonser, ofta så skriver säljarna bara storlek men inte hur långa dom är, alla märken har ju olika storlekar å passform, e du med?

finns det ngn vänlig själ här inne som vet med sig att dom har vad jag söker så skicka mig ett pm. alla svar beaktas. :tummenupp

tack på förhand

skinnställ ska sitta thigt

st 52 låter stort då i sånt fall vad jag fått lära mig

jag är 180-185 väger drygt 80 kilo, jag ska ha runt st 52 tycker dom flästa. märken verkar ha samma mät sätt till storlekar, testat flera nu dom senaste veckorna.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0