skinnställ, ryggskydd,stövlar och ínlines stulna ....

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Hej.

Just nu är jag oerhört ledsen.

Mitt skinnställ som jag faktiskt älskade fast det var bökigt, stövlar, ryggskydd och inlines...är borta ur mitt förråd.

Plus en gammal hjälm. Som tur är hade jag min nya hjälm hängande på ett helt annat ställe.

Skulle i morse gå in för att kolla till skinnstället, vet att det hängde där i julhelgerna då jag renoverade min lägenhet...och så hängde det inte där..
först kommer förnekelsen ....det här är inte sant!! Sen börjar man sakta men säkert inse att jo fan...det ÄR så...när jag letat igenom alla garderober inne i lägenheten så är det ett faktum....SAKERNA ÄR BORTA!!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jag lider med dig! :( Fan vad trist!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Tragiskt!
Chansen att du får tillbaka grejerna är nog ganska minimal så räkna med att dunka huvet i väggen några gånger efter samtal med försäkringsbolaget...

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Det är ju inte jobbigt bara för att sakerna är borta. Nu måste försäkringsbolaget kopplas in, självrisker betalas och tankar malas. Med mera...

Varför snor man ett insvettat skinnställ överhuvudtaget?! :kocko ...i hojmetropolen Uppsala?

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Helvete vad arg man blir :mad: :mad:

Jag fick oxå inbrott i mitt källarförråd,
man tror ju liksom inte att det är sant :va

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
M:et skrev:
Tragiskt!
Chansen att du får tillbaka grejerna är nog ganska minimal så räkna med att dunka huvet i väggen några gånger efter samtal med försäkringsbolaget...

Ja..jag blir spyfärdig, gråtfärdig..helt enkelt färdig, bara jag tänker på att ringa och böka med polis, försäkringsbolag m.m.

Att det här skulle hända låg bortom min vildaste fantasi.......

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Har också svårt att begripa avskum till folk som håller på med sånt där. Att de bara kan med. :mad:

Jag har storstädat min lägenhet idag, och då har jag passat på att slänga ner en massa grejer i källarförrådet, men frågan är ju vad man vågar ha där?!?!?! Definitivt inga hojgrejer iaf. :fakta

Tjyvarna borde man :huvet :fatta! :död :finger :kulspruta :6surkart :machinegu :tummenner

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Penguin skrev:
...Jag har storstädat min lägenhet idag, och då har jag passat på att slänga ner en massa grejer i källarförrådet, men frågan är ju vad man vågar ha där?!?!?! Definitivt inga hojgrejer iaf. :fakta...
Julgranspynt och tomkartonger. Allt som är värt att ha kvar är för värdefullt för att förvaras i gemensamma källarförråd med trådburar.
Lider med dig Lotta, hoppas det går smidigt med f-bolaget iaf. :(

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Bild

Lotta har du någon bild på stället säkert någon som försöker kränga det till våren och synd om den som kommer i fel ställ utan riktigt kvitto.

I förrådet kan man endast förvara det man inte orkar slänga.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Pertan skrev:
Lotta har du någon bild på stället säkert någon som försöker kränga det till våren och synd om den som kommer i fel ställ utan riktigt kvitto.

I förrådet kan man endast förvara det man inte orkar slänga.

Jag har precis idag fått bilder på det....Mitt skinnställ sitter på den mindre flickan på bilderna.... skämt åsido...så här ser det ut...svart/silver Deniese Monza....strl 34...

Bifogat

• Öregrund 03-1.jpg
    Öregrund 03-1.jpg
    95.7 KB · Visningar: 161
  • öregrund 03-3.jpg
    öregrund 03-3.jpg
    87.3 KB · Visningar: 169
Last edited:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
håller utkik !
synd att man inte får ha saker ifred bara.. =( :huvet

/z

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...