Skinnställ storlek

Output

Bonus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 1000 K7
Sitter o tittar lite på fc-moto.de och blir rätt sugen på ett nytt ställ, Arlen Ness LS2 3211 titan har de ju 45% rabbat på. Jag blir dock inte klok på storlekarna. Jag har idag ett storlek 52 IXS ställ, vilket e kort. Jag är ju 188 och väger 80kg, och undrar ifall ngn i samma storlek har ett Arlen Ness eller Berik ställ och kan ge lite vägledning till storlek. Som det ser ut nu väger det lite mellan Arlen Ness och Berik ;)

Helt sant att jag bor i Stockholm, men har inte så mycket tid över :( Dvs mellan 2 barn, ett badrum som jag renoverar samt ett garage som byggs finns det inte många minuter kvar när affärer är öppna...

Jag har haft både Berik och Arlen Ness, och för dessa gäller att de generellt är mindre i storlekarna jämfört med övriga märken. Har idag ett Dainese 2-delat och ett Spyke Cyber raceställ, bägge i stl 50. Mina Berik och Ness var samtliga i stl 52. (Berik och Ness är i samma "hus")

ta dig tid att åka till din mc (suzuki) i väsby dom har 40%på mängder med berik och arlen ness och alpine stars ställ dvs samma priser som fc moto

Skall se ifall man kan komma iväg till din mc, vore ju rätt bra ifall man kan prova innan köp!

Åk till "Din MC", dom har 40 % på sina Alpinstars, Berik & Arlen Ness.
Fanns nästan bara storlek 54 & 52 kvar. Borde passa dig :tummenupp

tänk dock på att inte bara längd och vikt är det viktiga utan även 'kulpåsen' ska ha det skönt. vissa är trängre än andra.

Blir rätt sugen, får se ifall man kan dra en långlunch från jobbet, är väl ända sättet att få tid :)

Du behöver en 54 minst för din längd men med din vikt kommer det hänga lite överallt. Tror du har fel kroppsform för ett arlen ness ställ

Säg inte så, de e ju så snygga, Berik o Arlen Ness. De är väl dock byggda för små Italienare.... Det finns ju inget fulare än ett ställ som har 1m för mycket skinn på baken!

Åkte till Dinmc och det blev ett Berik Laser racing ställ storlek 52 :)

40% rabbat ger ju ett rätt bra pris 5994 kr !

Åkte till Dinmc och det blev ett Berik Laser racing ställ storlek 52 :)

40% rabbat ger ju ett rätt bra pris 5994 kr !

Kan det ha varit dig jag och en annan kille snackade lite med vid provhytten?
Jag provade ett Berikställ. *host*rabatt*host

edit:
vid närmare eftertanke så är du för lång för att vara den snubben.

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back