är detta skinnstället skit eller? http://danmobility.se/product.asp?c=2404974729&n=-1939831211&pn=-1404084525
jo men sen så kör jag bara 125a, och snart mellanhoj. men man får väl vad man betalar för..Ja, inte ser det ut att hålla nån högre klassMen utanför korvmojjen är det säkert helt ok
![]()
Sen beror det ju på vad alternativen är, detta är ju såklart bättre än att inte ha råd med skinnställ och istället åka i typ jeans och skinnjacka eller ett halvdant allvädersställ. Är ju många sidor på nätet som kränger riktiga skitställ, saker som säkert är sämre än det där.. Ska man veta vad man får lär man köpa typ Dainese, A-stars, Berik, Spidi, Spyke m.fl.. Vill man ha "billiga" ställ är det där nog lika bra som ett annat i samma prisklass. Ett alternativ är ju att köpa ett beg. mäskesställ, då tummas det ju inte på säkerheten iaf..
Mina 5 ören.. //Robban
Jag tror inte det e helt värdelöst, GR kör ju med Roleff![]()
Läs på om Roleff & skaffa dig en egen uppfattning
mer om stället kan du läsa här http://www.roleff.de/EN/EN/programm06_leather_wear_racesuits_hockenheim.htm
Kolla ditt skinnställ Arlen Ness, Alpine Stars m.fl står det Made in China på det. Var tror ni det här skinnstället tråden handlar om är gjort någonstans???
Kan jag bara få låna den här tråden i 5 min?![]()
Jag undrar hur ett Alpinestar skinnställ är mått/storleks mässigt jämfört med ett Dainese.
Båda är i storlek 52, men Dainese känns lite för stort, dock inte i längd.
Tack på förhand!![]()
jag har båda hemma.
Storleksmässigt är de lika förutom att Dainesestället är j..igt tight över vaderna. Sen är skinnet i A-stars stället dubbelt så tjockt, så jag tycker det känns säkrare med.
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X