Skinnställ?

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Hej!

Kan ni tipsa mig om bra skinnställ? Jag är ute efter ett helställ med puckel.
Märket bör vara Alpinestar, Berik eller dainiese.
Kosta runt 10K

Länka gärna lr skriv vad dom heter. För det finns ju en uppsjö av ställ:gnissla

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
R1
Det enda att göra är att åka till en butik och prova. Bara för att det sitter bra på någon annan och denne är nöjd med stället behöver det ju inte betyda att du också blir det.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Nej men jag måste veta vilka som har ställen jag e ute efter. Tänker inte åka rike runt för o leta. Om folk skriver vilka som är helställ med puckel runt den prisklassen så kan jag ringa runt till butiker o fråga om dom har nått av dom ställen hemma.
Vill inte veta vad ni tycker om ställen. bara vilka som passar in på min krav. För på bilderna på butikernas hemsida ser man bara framsidan.

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
R1
Nej men jag måste veta vilka som har ställen jag e ute efter. Tänker inte åka rike runt för o leta. Om folk skriver vilka som är helställ med puckel runt den prisklassen så kan jag ringa runt till butiker o fråga om dom har nått av dom ställen hemma.
Vill inte veta vad ni tycker om ställen. bara vilka som passar in på min krav. För på bilderna på butikernas hemsida ser man bara framsidan.

Tja, om du bor i Tumba finns ju flera i närheten och de flesta har många ställ med puckel inne. Var själv och provade för någon vecka sedan och då fanns några ställ till rea-pris hos Ava MC. Annars är det som tidigare talare säger Lelles man skall till om man vill prova flera olika. De har i stort sett alla ställ du kan tänka dig.

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Vill du testa alla märken så är det som sagt Lelles som gäller. Fast jag tror att Mcvaruhuset iaf har Dainese och Berik..

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag tror tom Ava har börjat med Dainese nu, å alla har ungefär samma priser på respektive märke, det är styggt hårt styrt av importören, det skiljer på sin höjd nån krona, 9995 eller 9998.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...