Skinställ utan knäpuckar. kan man sy fast knäpuckar?

¤AquaStar¤

Medlem
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
BMW S1000XR -17
hallå, jag har ett ställ utan knäpuckar och undrar ifall det går att sy fast knäpuckar (så det blir bra) stället är sprillans nytt så det är ju inte så kul att paja det. och var man så fall ska lämna in stället så man kan få det fixat. har ni några bra ställen att rekomendera?

mm jag vet att man skulle köpt ett par byxor med knäpuckar från början men dom byxorna jag ville ha fanns inte med knäpuckar.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
zingo00 skrev:
2174020 hallå, jag har ett ställ utan knäpuckar och undrar ifall det går att sy fast knäpuckar (så det blir bra) stället är sprillans nytt så det är ju inte så kul att paja det. och var man så fall ska lämna in stället så man kan få det fixat. har ni några bra ställen att rekomendera?

mm jag vet att man skulle köpt ett par byxor med knäpuckar från början men dom byxorna jag ville ha fanns inte med knäpuckar.

Kanske det går att sy dit ett runt kardborrefästa så blir det lätt att byta/karda på andra puckar. Många Sko/klack nasare tror jag kan fixa detta, du får höra runt.

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
sporTlovEr skrev:
2174028 Kanske det går att sy dit ett runt kardborrefästa så blir det lätt att byta/karda på andra puckar. Många Sko/klack nasare tror jag kan fixa detta, du får höra runt.

Stämmer bra det. Bara kolla med någon i ditt närområde som syr i skinn så kan dom sy dit ett kardborrefäste. Sen är det bara att inhandla ett par puckar.

¤AquaStar¤

Medlem
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
BMW S1000XR -17
sporTlovEr skrev:
2174028 Kanske det går att sy dit ett runt kardborrefästa så blir det lätt att byta/karda på andra puckar. Många Sko/klack nasare tror jag kan fixa detta, du får höra runt.

Okej jag ska kolla upp det Tackar :banana

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...