Undrar hur ni brukar göra när ni åker till skolan....blir man helt töntförklarad om man åker med skinnställ eller är det okej att ha skinstället på när man åker till skolan då ja bor ca 1,5mil ifrån skolan och vill ta mc:n nån dag
Mordecaien skrev:2394362Det är aldrig töntigt att ha ställ på en MC... snarare töntigt att åka utan,
Då tycker jag absolut att du ska åka med skinnställ!_Timpa_ skrev:2394388Jag håller med dig ska be om ett extra skåp på skolan så man får in stället me
Nära och nära 1,5mil varav 9km på 90 väg visst de e inte så långt men det e 90väg oxå
Nej tänkte det samma för dom ger väl en garanterat ett extra skåp om dom har ett eftersom man e skolförsäkrad när man går i skolan vet inte om mc-skador m.m räknas in i den försäkringen men e rätt så säker på deMr.PB skrev:2394396Då tycker jag absolut att du ska åka med skinnställ!
och om du får ett extra skåp med då är det ju inga årpblem eller hur?![]()
Du får nog garanterat ett skåp till, fick jag_Timpa_ skrev:2394400Nej tänkte det samma för dom ger väl en garanterat ett extra skåp om dom har ett eftersom man e skolförsäkrad när man går i skolan vet inte om mc-skador m.m räknas in i den försäkringen men e rätt så säker på de![]()
brandes skrev:2397014eee vilka säger så orka skrapa upp hela kroppen eller pga att man inte hadde skinställl
lorkan skrev:2397196Just det. Och skinnställ är alltid ballt dessutom.
_Timpa_ skrev:2394324Undrar hur ni brukar göra när ni åker till skolan....blir man helt töntförklarad om man åker med skinnställ eller är det okej att ha skinstället på när man åker till skolan då ja bor ca 1,5mil ifrån skolan och vill ta mc:n nån dag
t4pp3r skrev:2397753
Edit: såg att det redan fanns svar på min fråga. så det blir helt enkelt att tigga om ett extra skåp nu då? Jag får förmodligen även stövlar, hur gör ni mä dom? slänger ner ett par vanliga skor i rygsäcken lr?
Bärgren skrev:2397776Eller har de i skåpet.
_Timpa_ skrev:2397621Mitt röd-vita gamla skinställ e inte ballt![]()
Pr0bz skrev:2402229Ett riktigt läckert skinnställ får ju brudarna att tända till![]()
![]()
Mordecaien skrev:2402450Fel fel fel!
Något riktigt läckert under ett skinställ får brudarna att tända till.
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X