Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nattvakten skrev:någon med 3 siffror på vågen som vet var det finns snygga mc kläder i skinn eller allväder som är lite sportigare, haha inte lätt att va fet![]()
![]()
nattvakten skrev:någon med 3 siffror på vågen som vet var det finns snygga mc kläder i skinn eller allväder som är lite sportigare, haha inte lätt att va fet![]()
![]()
då borde jag oxå hitta kläder, tycker att alla är så små har 56 på en vanlig jacka och drar 60-62 på mc jacka men nu ser jag att det finns hopp även för mej, tack för alla svarPebl skrev:Jag är 192cm och väger 130Kg, kör omkring med ett gammalt Jofama strl 60.
De flesta tillverkare borde kunna fixa fram upp till storlek 62-64, hör med den lokale handlaren, de borde kunna ta hem.
Annars gör väl Jofama/Halvarssons måttbeställda. Eller så vet de någon som gör på beställning, kolla gula sidorna och ring till dem.
Gustav1 skrev:Skiter du stora MC-kläder? Inte illa.![]()
...
Humor humor humor humorFenix skrev:"Skit stora mc-kläder" är imperativ, dvs. han uppmanar dig/oss läsaren att göra detta.
Min fråga är då, vad ska man äta för att kabla ut ett komplett Spyke stl. 50 av schysst modell?![]()
Fenix skrev:"Skit stora mc-kläder" är imperativ, dvs. han uppmanar dig/oss läsaren att göra detta.
Min fråga är då, vad ska man äta för att kabla ut ett komplett Spyke stl. 50 av schysst modell?![]()
![]()
kollade på RUKKA på louis webbsida, och den jackan som jag har provat hemma kostar 3695 och på louis över 4000 kr trodde det va billigare i tysklandjimmbo skrev:Har just startat en firma som handlar med tyska louis.de dom har i alla storlekar kolla om du hittar något på deras hemsida så kan jag ta hem det priserna ggr bar amed 10 så får du det svenska priset.
mvh jim
jimmbo skrev:Har just startat en firma som handlar med tyska louis.de dom har i alla storlekar kolla om du hittar något på deras hemsida så kan jag ta hem det priserna ggr bar amed 10 så får du det svenska priset.
mvh jim
Pebl skrev:Varför inte gångra med 9.20 som euron står i och beställa själv?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |