AdrenalineRush
Orka??
- Gick med
- 16 Mar 2003
- Hoj
- Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Har du någon bild på Miton framifrån? Vet inte om det är den men jag har iaf sett en laserblå Mito som hade så nedrans snygga framlyktor.micke85 skrev:här kommer några från mig
micke85 skrev:fick inte lägga upp dom andra efter som dom var för stor och jag har ingen bild redigerings program på den här datorn !
Snyggt men ack så dumdristigt.Estremo skrev:Har du någon bild på Miton framifrån? Vet inte om det är den men jag har iaf sett en laserblå Mito som hade så nedrans snygga framlyktor.
Korkat men samtidigt så otroligt läckert!KNAS skrev:Snyggt men ack så dumdristigt.
Det är klart att det är ett enkelt jobb att utföra i photoshop, men i detta fallet är det äkta.Estremo skrev:Fast ser den inte lite Photoshoppad ut?
På den bilden ser det ju faktiskt äkta ut. Hmm, tror det är dags att bygga ny lyktor...KNAS skrev:Det är klart att det är ett enkelt jobb att utföra i photoshop, men i detta fallet är det äkta.
micke85 skrev:här kommer några från mig
Hammet skrev:hörru micke är inte de där nya modellen av mito
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven