Skriv nåt vettigt...

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Av de åtta trådar (de åtta senaste aktiva trådarna) som visas på förstasidan så var fyra av dem i "hej jag är ny" forumet. Inget fel på att det kommer nya medlemmar, men... Kan ni inte skriva något OM er själva istället för som de flesta skriver;

"Hej, jag är ny! Detta verkar vara ett kul forum eftersom jag kör hoj!"

Jag menar, i och med att personen i fråga postar en av sina första poster och den är i "jag är ny" forumet så fattar man att personen är ny här, vi vet att det är ett kul forum, det är därför vi är här...

Skriv istället något om er som t.ex;

"Tjena, jag heter Xxxxxx, ##år gammal och bor i Xxxxx. Jag har haft mckort i #år. Mina mcerfarenheter är ## år inom roadracing (t.ex). Eller jag har pillat med motorcykelmotorer i ## år. osv..."

Något i den stilen? Det är ju intressant att veta. Det är väl lite därför detta forum finns, så att vi ska få en liten snabbintroduktion av de/er nya som kommer hit.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Kan inte annat än att hålla med.
Då kanske tråden fylls med lite vettigare inlägg än dom vanliga "välkommen hit" och en ditslängd smilie.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Höll på att stänga av datorn när jag såg första sidan... :(

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Firefly skrev:
"Tjena, jag heter Xxxxxx, ##år gammal och bor i Xxxxx. Jag har haft mckort i #år. Mina mcerfarenheter är ## år inom roadracing (t.ex). Eller jag har pillat med motorcykelmotorer i ## år. osv..."

Något i den stilen? Det är ju intressant att veta. Det är väl lite därför detta forum finns, så att vi ska få en liten snabbintroduktion av de/er nya som kommer hit.

Glöm nu inte

Bild
status
Inkomst
kön
sexuell läggning'

:hihi

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
SISU skrev:

Bild
status
Inkomst
kön
sexuell läggning

Vikt !
Sluta spamma. Jag är seriös i min mening med denna tråden. Jag är grymt trött på alla "Hej, Jag är ny, säg välkommen till mig!!"...

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Visst blir det många såna trådar, men de som är nya på forumet läser nog tyvärr inte just denna tråd innan de startar sin "hej, jag är ny här"-tråd. Hur ska de stackarna kunna veta att vi är trötta på såna trådar? :rolleyes:

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
PacMan skrev:
Visst blir det många såna trådar, men de som är nya på forumet läser nog tyvärr inte just denna tråd innan de startar sin "hej, jag är ny här"-tråd. Hur ska de stackarna kunna veta att vi är trötta på såna trådar? :rolleyes:
Då får väl nån moderator döpa om denna tråden till "LÄS DETTA INNAN NI POSTAR!" och lägga den högst upp som sticky...

jojje1963

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Triumph Bonneville Turbo
Jupp. gör en sticky.
Jag är en av dom nya och det e inte lätt att veta, alla forum är olika och som ny är man lite försiktig. Man vill ju inte se ut som en idiot..

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Jag brukar skriva välkommen i dessa trådar?

Är det fel av mig eller? :va

Visst är det kul att se vilka som är nya medlemmar..

Förr fanns ju 1000:e inläggs "historien", det var väldigt kul att läsa..

Och tråkigt är det när vissa inte vågar skriva i vilken del av världen de bor i utan sitter och bara är dryga..

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
valmers skrev:
Hej, jag är en grinig jävel. Mor åt gröt, far åt helvete.

Ska jag ta åt mig? :confused: Jag menade inte att vara grinig. Det enda jag menar är att det haade blivit lite intressant läsning istället... :rolleyes:

Iceman1975 skrev:
Jag brukar skriva välkommen i dessa trådar?

Är det fel av mig eller?

Absolut inte. De är ju välkommna, alla var nya i början. Så självklart ska man skriva välkommen. Men det är väl inte tråkigt om de skriver lite om sig själva också. Eller? :va

Iceman1975 skrev:
Och tråkigt är det när vissa inte vågar skriva i vilken del av världen de bor i utan sitter och bara är dryga..

Hoppas du inte syftar på mig. Jag har faktiskt med att jag bor i Uddevalla. Det står i slutet efter allt pladder :hihi

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Firefly: Givetvis är det kul om folk berättar lite om sig själv..

Och det var inte dig jag syftade på.. Men det finns många som sitter bakom datan och är kaxiga.. Sånt är tråkigt...
Och det är ju en fördel kanske om man skriver vart man bor..
Jag har själv fått hoj åkarvänner genom att folk i trakterna runtomkring har börjat pm om man vill åka med en sväng och så vidare..

/Lännström

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...