Skriv-vad-du-vill-tråden

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Torr kall asfalt är hal den också.

Jo, så är det väl. men det här med halt är väl lite relativt också. Däcken sitter inte som vid +30, det kan jag hålla med om. +9C och sol kan dock duga till lite fika-cruising om vägen är torr, tycker jag.

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Undrar om Ragge har funderat på den biten... med tanke på att vi skall på samma fest på lördag och det brukar inte serveras hallonsaft på den adressen. :gnissla

Man behöver ett par under västen för att hålla sig varm på Söndag :)

Men det är ju klart. Skall vi hitta nya metoder att jämna Ullared med marken, så blir det ju kanske lite för blött innan den rätta inspirationen infinner sig.

Vi kanske har t.o.m. har några nya uppror vi skall anstifta, vad vet jag. :va

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj

Du skall ta någon av -07:eek:rna. Den är förbättrad på rätt många punkter mot -05. en -07:a för 100 kakor känns dock för dyrt. 85 kakor för en -05:a känns ännu dyrare, även om det sitter mycket godis på. Detta lämnar bara ett alternativ.

Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Du skall ta någon av -07:eek:rna. Den är förbättrad på rätt många punkter mot -05. en -07:a för 100 kakor känns dock för dyrt. 85 kakor för en -05:a känns ännu dyrare, även om det sitter mycket godis på. Detta lämnar bara ett alternativ.

Oki, tack färhjälpen,får se vilken som e kvar när jag kommer hem i januari!!

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Internationella Nalledagen

Idag är det Nallens dag!! :)

"Internationella nalledagen 27/10. Begreppet teddybjörnen uppstod i USA och är uppkallat efter den amerikanske presidenten Theodor Roosevelt. För 106 år sedan deltog presidenten i den berömda björnjakten, där han vägrade att skjuta en björnunge. En följd av det massmediala intresset för händelsen blev att alla leksaksnallar kallades för teddybjörnar efter presidenten, som därefter fick kallades Theodor ” Teddy” Roosevelt."

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife