Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Idag är det Nallens dag!! :)

"Internationella nalledagen 27/10. Begreppet teddybjörnen uppstod i USA och är uppkallat efter den amerikanske presidenten Theodor Roosevelt. För 106 år sedan deltog presidenten i den berömda björnjakten, där han vägrade att skjuta en björnunge. En följd av det massmediala intresset för händelsen blev att alla leksaksnallar kallades för teddybjörnar efter presidenten, som därefter fick kallades Theodor ” Teddy” Roosevelt."

Bara jag som blir trött på alla dessa "dagar"?

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Idag är det Nallens dag!! :)

"Internationella nalledagen 27/10. Begreppet teddybjörnen uppstod i USA och är uppkallat efter den amerikanske presidenten Theodor Roosevelt. För 106 år sedan deltog presidenten i den berömda björnjakten, där han vägrade att skjuta en björnunge. En följd av det massmediala intresset för händelsen blev att alla leksaksnallar kallades för teddybjörnar efter presidenten, som därefter fick kallades Theodor ” Teddy” Roosevelt."

Nallens dag... Och jag har inte fått nån nalle att utöka min lilla nallesamlig med. Jag vill ha en nalle! :mad:

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Köp inte den där blå klickgelén som man ska ha i toaletten som går på reklamen på tvn nu.
Förbannade jävla skit, det är blå gelé precis överallt, och det STINKER toalett.
t.o.m katten fick nog och gick in och kräktes under sängen, just vad jag också funderar på att göra, kräkas alltså, men då måste jag se blå gelé i toan.
Hellre snuskiga toatvålar än det här.

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Go´morron!

Idag är det ROSA DAGEN, bär något rosa för att visa att du stöttar och bryr dig om de som är drabbade av bröstcancer och deras anhöriga.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife