Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
någon som har ett bra botemedel mot nackspärr? :gnissla
- 3 dagar, still going strong :rolleyes:

(obs, vetekudde och tigerbalsam har inte hjälpt hitills)

En redig käftsmäll kanske?? :D

Annars är det väl bara att pröva nån smärtstillande salva
så man slutar spänna sig.. Brukar iaf halvt om halvt hjälpa mig
eller så är det bara pyskologiskt men vaffaen.. :D

Hmm... längtar efter Time Crisis... det är beställt och bör väl komma lagom till fredag eller så, har även tjackat pistolhandtag till PS3 Movekontrollen... fan vad skoj det skall bli. :)

Cooolt.. :D

Köpte du orginal hållaren eller nåt av dom där tredjeparts prylarna..
Såg att det fanns en helt uppsjö av gevärliknande tingestar.. :D
Personligen så skulle jag ju uppskatta en komplett dräkt med sensorer så man kan hoppa upp och ner bakom soffan eller kana in framför kameran och skjuta sanslöst.. Men det ligger nog liiiiite längre fram i tiden kanske... :hihi

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Cooolt.. :D

Köpte du orginal hållaren eller nåt av dom där tredjeparts prylarna..
Såg att det fanns en helt uppsjö av gevärliknande tingestar.. :D
Personligen så skulle jag ju uppskatta en komplett dräkt med sensorer så man kan hoppa upp och ner bakom soffan eller kana in framför kameran och skjuta sanslöst.. Men det ligger nog liiiiite längre fram i tiden kanske... :hihi

Köpt/Beställt orginalhållaren, tänkte börja med den.
Men som det ville sig nu så funkade inte Webhallens system som det skulle, hade fått bekräftelsemail och allt så jag åkte dit på lunchen för att hämta puffrorna men de fanns inte där.
Ja ja, bara vänta på att de kommer dit... men hade varit skoj att testa redan ikväll.

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
JAG HAR TRÅKIGT!!!!!!!!:huvet:huvet:huvet

Förbannade jävla SAP...:huvet:mad:

:hihi
Då kan du ju tänka dig hur det var här i Måndags..
SAP go live med en stor uppgradering... :skrattaåt

Köpt/Beställt orginalhållaren, tänkte börja med den.
Men som det ville sig nu så funkade inte Webhallens system som det skulle, hade fått bekräftelsemail och allt så jag åkte dit på lunchen för att hämta puffrorna men de fanns inte där.
Ja ja, bara vänta på att de kommer dit... men hade varit skoj att testa redan ikväll.

Meh... Vaffaen.. Har man fått mailet om att man ska hämta upp det så
ska det ju vara plockat.. :(
Du får återkomma med en recension sen..
Efter denna månads utgifter med hojmotor, bilservice och bilskatt (allt som allt 26,5k) och annat som bara händer nån gång per år så försöker man hålla igen lite utgifter.. Så tråkigt när alla konton dippar samtidigt.. :(

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Meh... Vaffaen.. Har man fått mailet om att man ska hämta upp det så
ska det ju vara plockat.. :(
Du får återkomma med en recension sen..
Efter denna månads utgifter med hojmotor, bilservice och bilskatt (allt som allt 26,5k) och annat som bara händer nån gång per år så försöker man hålla igen lite utgifter.. Så tråkigt när alla konton dippar samtidigt.. :(

Känner igen det där, det har varit lite likadant för oss men vafan, lite skoj måste man ju få unna sig. Sen att jag skyllde på att hojen står undanstoppat har absolut iiiiingeeeeet med det att göra. :gnissla
Ville gärna köpa The Fight och RDR också men det får vänta... sätter upp de på julklappslistan tillsammans med alla hojprylar som står där. :gnissla

Kan inte riktigt bli sur på Webhallen, det är första gången det strular för mig och som plåster på såren fick jag deras marginal som rabatt. Bra service med andra ord.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:hihi
Då kan du ju tänka dig hur det var här i Måndags..
SAP go live med en stor uppgradering... :skrattaåt

Men det är väl ingenting, vi har knappt kunnat jobba på snart 4 veckor PGA bytet till SAP, eller Stoppa All Produktion som vi brukar kalla det... Fy fan för SAP, jag saknar MOVEX...:(

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Känner igen det där, det har varit lite likadant för oss men vafan, lite skoj måste man ju få unna sig. Sen att jag skyllde på att hojen står undanstoppat har absolut iiiiingeeeeet med det att göra. :gnissla
Ville gärna köpa The Fight och RDR också men det får vänta... sätter upp de på julklappslistan tillsammans med alla hojprylar som står där. :gnissla

Kan inte riktigt bli sur på Webhallen, det är första gången det strular för mig och som plåster på såren fick jag deras marginal som rabatt. Bra service med andra ord.

Ja även om det är "planerade" utgifter så är det lite tråkigt när
det säger POFF precis samtidigt...
Ja The Fight verkar riktigt kul.. Hoppas den funkar bättre än
Gladiator i Sports Champions för där laggar det lite tycker jag..

Åh, faen.. Det var inte dumt med det som plåster på såren.. :D
Har heller aldrig haft strul med Webhallen och när man lämnade tillbaka routrarna som inte funkade så var det liksom inte ens tjafs utan det var liksom bara att ta pengarna och sticka... :D

Men det är väl ingenting, vi har knappt kunnat jobba på snart 4 veckor PGA bytet till SAP, eller Stoppa All Produktion som vi brukar kalla det... Fy fan för SAP, jag saknar MOVEX...:(

Saknar MOVEX??
Då är det faen illa.. :D Men jag håller med.. SAP är duktigt knöligt
för det mesta här.. Sen sitter jag inte med skiten varje dag heller så man blir ju ringrostig mellan gångerna det strular till sig så mycket att jag är tvungen att pilla i det..

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ja även om det är "planerade" utgifter så är det lite tråkigt när
det säger POFF precis samtidigt...
Ja The Fight verkar riktigt kul.. Hoppas den funkar bättre än
Gladiator i Sports Champions för där laggar det lite tycker jag..

Åh, faen.. Det var inte dumt med det som plåster på såren.. :D
Har heller aldrig haft strul med Webhallen och när man lämnade tillbaka routrarna som inte funkade så var det liksom inte ens tjafs utan det var liksom bara att ta pengarna och sticka... :D

Mmm, håller med om Gladiator i SC... men om The Fight är bra i precisionen så lär det bli riktigt skoj. :)

Precis, det är service det.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Saknar MOVEX??
Då är det faen illa.. :D Men jag håller med.. SAP är duktigt knöligt
för det mesta här.. Sen sitter jag inte med skiten varje dag heller så man blir ju ringrostig mellan gångerna det strular till sig så mycket att jag är tvungen att pilla i det..

Jo, men MOVEX är ganska enkelt och smidigt när man lärt sig, dessutom var det ju det vi använde innan, och fungerade allting bättre än nu...

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Godmorgon!

Imorgon är det Lutfiskens dag :rolleyes:

Men det äter man väl bara på julafton?? Iofs så äter jag den inte då heller eftersom jag anser att mat som varit i frätande vätskor omöjligt kan vara nyttigt att käka men men...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Men det äter man väl bara på julafton?? Iofs så äter jag den inte då heller eftersom jag anser att mat som varit i frätande vätskor omöjligt kan vara nyttigt att käka men men...

Du gillar inte ketchup va? ;)

Kan förövrigt meddela att Time Crisis verkar riktigt skoj av demot att döma... får väl fulla versionen idag eller imorgon. :)
Får se hur lätt det blir att lira det med pistolgreppen också då ducka görs med valfri knapp på movekontrollen.

Last edited:

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Du gillar inte ketchup va? ;)

Kan förövrigt meddela att Time Crisis verkar riktigt skoj av demot att döma... får väl fulla versionen idag eller imorgon. :)
Får se hur lätt det blir att lira det med pistolgreppen också då ducka görs med valfri knapp på movekontrollen.

Njae... alltså, det är ju lite skillnad på citronsyra och lut kan jag tycka... Citronsyra är ju lite mildare by default s.a.s.

Åh faen... har dom släppt ett demo alltså?? Nästa så man måste hem och pröva sen då.. :D
Har inte använt PS3:an på ett par veckor minst... Förutom att kolla på film då..

Nån som har ett bra tips på en multifjärr btw??
Måste klara macron och vara gedigen..
Har en philips 9600 idag men efter en lite kaffeincident så funakr rullhjulet lite.. eeeh... trögt... :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Njae... alltså, det är ju lite skillnad på citronsyra och lut kan jag tycka... Citronsyra är ju lite mildare by default s.a.s.

Åh faen... har dom släppt ett demo alltså?? Nästa så man måste hem och pröva sen då.. :D
Har inte använt PS3:an på ett par veckor minst... Förutom att kolla på film då..

Nån som har ett bra tips på en multifjärr btw??
Måste klara macron och vara gedigen..
Har en philips 9600 idag men efter en lite kaffeincident så funakr rullhjulet lite.. eeeh... trögt... :hihi

Upptäckte igår att det faktiskt fanns ett demo... så var bara att ladda ned och hoppas att det var ok då spelet redan är betalt. :gnissla
Det var rätt intensivt men helt klart underhållande.

Multifjärr... njae, det är väl Pronto som gäller fortfarande.
Annars finns det ju addons till iphone för att klara det.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj

Njae... man äter det inte alls. Men det är trots det lutfiskens dag imorgon. Och på lördag är det, förutom alla helgons dag, "Internationella dagen för att förhindra exploatering av miljön i krig och väpnade konflikter"

http://temadagar.se/kalender-2010/ :brinnerup

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife