God eftermiddag folket! Jag sitter inne på jobbet och tittar ut och det ser förbaskat skönt ut. Ska nog kräva lite antidepressiva för att man är hojlös för tillfället. Men snart så :O)
Jahapp, nu fick jag förklaringen till att det inte gick att komplettera polisanmälan jag gjorde förra veckan! Det visade sig att jag fått fel K-nummer, det fick jag reda på när jag gick till polisen för att ta reda på varför det inte funkade, dessutom så visade det sig att anmälan är nedlagd för att det inte var bedömt som brott!![]()
Fan vad trist Pluggen... men det bästa vore nog att bara begrava hela ärendet och gå vidare, jag förstår att det är jobbigt men jag har ju varit med och läst om det här hela tiden sedan du faktiskt jobbade där och om du tittar tillbaka så inser du nog att du vill inte dit även om du skulle kunna kämpa till dig en plats... och chansen att de skulle betala något sorts skadestånd är ganska små och du har då jobbat dig till magsår och hjärnblödning innan pengarna landar på kontot.
Så mitt tips utifrån det lilla jag vet om hela grejen är att lägg det här i papperskorgen och sikta framåt istället.
Men det är ju så lätt att säga på läktarn.
Anyway, mest av allt.![]()
![]()
Güten morgen alles!
jag vill också åka till USA...
orättvist..
fan också pluggen..att du aldrig får en break liksom...
Hoppas du får de rättvisa du förtjänar..
Nu på morgonen fick jag av en slump reda på varför det sitter en massa hänglås på toppen av västerbron.
Slår vad om att ingen annan här vet varför!
Kärlek?????? Sätter folk hänglås på västerbron för att dom är kära?![]()
Ja, det är någon tramstradition som någon kopierat.
Fanns tom en wiki-artikel om det: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kärlekslås
Kärlek, osv. Det lustigaste är att Stockholm Stad låter dem sitta kvar.
Nähäpp, om man skulle skriva brev till polisen och överklaga att dom har lagt ner mitt ärende...Va bra allting går!
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!