Biturbo
Min går i etthundra!
Morron!!
Frulle på G!![]()
Vafan. Ledig?
Morron!!
Frulle på G!![]()
Oh! Blir det, det gamla vanliga, med kuddkrig i underkläderna?
Åfan.. fast det är ju lite fiffigt att underhålla sådant där faktisk... Det kan vara oändligt bra att ha en dag..
Jag har införskaffat lite böcker och sådant i spanska men, precis som du säger, när ska man ha tid/komma på att göra det där. Så nu har jag skaffat ljudböcker. Det kan man ju lyssna på under promenaden eller i bilen. Återstår att se om man kommer få fingrarna ur och göra det bara.
Oh, prata med styggt!![]()
Minst!
det kan vi säga!![]()
Jo det där med ljudböcker på tyska och ryska vore kanske nått för mig.. MEn det lär ju vara ganska trist att försöka lyssna på skiten i början när man fattar nada..
El vänta.. Man tar såklart en bok man kan så bra som möjligt och så gissar man i början??![]()
Oooh, yes å tjejfest på lördag!!!![]()
fiiiifan, det låter inte dumtingen schlagerfestival alltså
![]()
*fnyser* knappast
Har man inget annat för sig kan det iofs va roligt att peka och skratta!
Haha.. Nja.. Jag har varit lite klurigare än så.. Jag har alltså skaffat spanska kurs på ljudbok
Annars skulle det nog inte vara så givande nej... Då kan man ju lita väl gå runt å lyssna på fågelsång, valgnissel, brunstljud från älg eller nått:jandanielsson :jonaspåskansen :räddawilly3
Förvisso, men det känns inte så jeFla aktuellt lixom
Jo men nu är det ju så att jag en gång pratat hyfsat flytande tyska och ryska..
Därav så borde det inte ta många kapitel i boken för att börja fatta...
Att lyssna på kurser har jag gjort.. Svenska när jag flyttade hit.. Då plöjde jag genom många kasettband (Crap I'm old) innan jag, efter två veckor i Sverige, började skolan.. Det är jäkligt bra med dessa kurser..
Man behöver höra språket för att kunna prata någorlunda utan brytning...
Själv låter jag mest svensk.. Förutom ibland när det låter som om jag kommer från norrland.. haha.
Nä det klart. Då kanske du kan köra på romaner. Själv har jag ju varit utsatt för spanska i stor utsträckning för några år sedan och förstod en del då. Men nu är det borta känns det som. Får nog köra lite kursmaterial först...
Jag låter också som om jag kommer från norrland...![]()
Jag har blivit anklagad för att komma från Gotland en gång oxå... Eeeeeh.. Say what?? :Trolllåterintesomengotlänning
Dom är ju ena jefla båtflyktingar, så det skulle jag ta som en förolämpning.![]()
Preciiiiis..
![]()
Närvarande båtflykt... Jag menar gotlänningar undantagna, givetvis...
Jag har blivit anklagad för att komma från Gotland en gång oxå... Eeeeeh.. Say what?? :Trolllåterintesomengotlänning
Se på fan..det är tydligen internationella kvinnodagen idag!Var firar ni detta, i köket eller?
skämt åt sido , grattis på er alla!
![]()
Ehh.. Gotländska är ju väldigt särpräglat... Måste ju antingen varit en rejält tondöv rackare eller nån som inte kom på nån bättre ice breaker...![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!