Prillan73
Lagom e bäst.....
How I would love a sovmorgon
Snart slut på mina vardagssovmornar!
Gäller ju att passa på...
How I would love a sovmorgon
När skall du tillbax till jobbet då, Prillan???
Fan va dött det är här i tråden. Eller har jag tagit fel på dag och det egentligen är Lördag redan nu??
Hmm.. Skämt o sido.. Vad gör alla? Jag har tråkigt på jobbet dock.
Dock fick jag ett trevligt besked i veckan. Kommer byta arbetsgivare framöver..
Det ska firas på krysset på Lördag..
alltid nyttigt att byta kneg ibland..man ska helst göra detta vart 5-6 år..
Så är det!
ja det vet ju du
hoppas IT kursen är bättre än plåtfågel verkstan på arlanda..
hur gick det med det hade inte du ngt otalt med din gamla arbetsgivare och du var i kontakt med advokat och sånt ??
Jo, det är bättre att plugga, dels trivs jag mycket bättre med att folket, och dessutom så hoppas jag att arbetsmarknaden ska vara betdligt mycket bättre sen när jag jag är klar! Min gamla arbetsgivare ja... Jo, jag vände mig till en advokat för att få förtur till en av dom utannonserade tjänsterna, som jag har rätt till enligt LAS om jag har blivit uppsagd P.G.A. arbetsbrist (vilket det står i mina papper att jag blev) men det slutade med att jag fick lägga ner hela skiten dels för att det visade sig att mitt fackliga ombud hade spelat och fortfarande spelar under täcket med arbetsgivaren.
Om det sen beror på att han tar/har tagit mutor som jag misstänker eller om det är nåot annat vet jag inte, MEN faktum kvarstår och det är att han skrev på en överrenskomelse bakom min rygg om att jag jag avsade mig rätten till företräde enligt LAS. Dels så dök det ju upp att SAS som är den största enkskilda kunden, med c:a 50% av omsättningen flyttar hela sin underhållsverksamhet till Danmark, och det kommer innebära att min ex-arbetsgivare kommer att lägga ner sin verksamhet på ARN.
Varför jobba för fittor?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |