Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Om du håller in reset knappen på routern då - då borde väl lösenordet bli nollat å återgå till fabrikslösen? hm..har jag för mig iaf!

Så långt är jag med, men när man nollar då ändras ju allt till fabriinställnigar vilket innebär att man måste börja om med att ansluta datorer osv, och det är ju det jag behöver hjälp med :)

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Så långt är jag med, men när man nollar då ändras ju allt till fabriinställnigar vilket innebär att man måste börja om med att ansluta datorer osv, och det är ju det jag behöver hjälp med :)

Hm..ansluta datorer? med kabel så är det ju bara att koppla in å köra. wifi så sätter du ett lösenord först å sen ere ba å tuta å köra där också..känner mig förvirrad :D man ska ju inte behöva confa routern som vanlig användare så att säga..hmm

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Hm..ansluta datorer? med kabel så är det ju bara att koppla in å köra. wifi så sätter du ett lösenord först å sen ere ba å tuta å köra där också..känner mig förvirrad :D man ska ju inte behöva confa routern som vanlig användare så att säga..hmm

Då e de någon som har ljugit för mig.

Jag måste nollställa routern för jag minns inte lösenordet till WIFIN.
Jag har köpt ny dator samt läsplatta som jag vill ansluta till WIFI.
Om jag nollar routern har någon upplyst mig om att då kommer det inte tt bara sisådär att kunna ansluta dator till WIFIn.

Så hur gör jag, kablar går fet bort!!!

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r

Hm, kanske fått för mig att det är lättare sagt än gjort då.
Jag skulle nog resetat, letat reda på fabrikslösen, å sen anslutit. Om det inte går att ansluta till wifi't efter reset så hade jag tagit en nätverkskabel (brukar alltid finnas uttag) å kört så för att kunna ansluta till routern och sätta wifi password. (måste ändå ha fabrikslösen)
Men å andra sidan så kanske jag är ute och cyklar! :hihi:banana

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Hm, kanske fått för mig att det är lättare sagt än gjort då.
Jag skulle nog resetat, letat reda på fabrikslösen, å sen anslutit. Om det inte går att ansluta till wifi't efter reset så hade jag tagit en nätverkskabel (brukar alltid finnas uttag) å kört så för att kunna ansluta till routern och sätta wifi password. (måste ändå ha fabrikslösen)
Men å andra sidan så kanske jag är ute och cyklar! :hihi:banana

Vad i meningen inga kablar var det du inte förstod:D

Så jag letar vidare efter en datorkunnig person som kan hjälpa mig med detta, för som sagt det är nog inte så enkelt som man tror :huvet:huvet:huvet

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Vad i meningen inga kablar var det du inte förstod:D

Så jag letar vidare efter en datorkunnig person som kan hjälpa mig med detta, för som sagt det är nog inte så enkelt som man tror :huvet:huvet:huvet

hihi en tillfällig kabel bara! :p om det är som jag sa så kan du ju bara låna av någon snygg granne i 5 minuter å sen ge tillbaka :tummenupp

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Sköt ut ena ljuddämparinsatsen på väg till besiktningen i morse. Blev måttligt förvånad när jag kom fram och såg det. Besiktningsmannen mindre imponerad, men räddade iaf dagen med att godkänna kontrollbesiktningen. :gnissla

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kablar har jag men är inget jag kommer att använda mig av, ens för 5 minuter så det blir till att leta vidare!!!

Haha... Börja med att ta reda på vilken router du har så tar vi det därifrån. :)

Kolla även om du har ett default ssid och lösenord uppskrivet på routern.

isf har du allt du behöver där.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Heeeeeeej gott folk...
:trollharglömtattloggainpåSH

:trollfortfarandesjukskriven :(
:trolluttråkad

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Heeeeeeej gott folk...
:trollharglömtattloggainpåSH

:trollfortfarandesjukskriven :(
:trolluttråkad

Hur kan man GLÖMMA att logga in på SH?!?:dummer Troll troll troll... *SkakarbekymrradpåhuvetåtatttrolletblivitsenilochglömerattlogainpåSHnärhonärsjukskriven*

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Headhunting är skönt, då slipper man fundera på om man är attraktiv på arbetsmarknaden.
Har man väl hamnat i dessa snurror en gång så kommer det samtal ganska ofta. :)
Men oftast är det bara säga tack men nej tack redan på en gång när de ringer. :):yoparty

jag har svårt att lägga på när man nämner saker som ingångslön 11.000 EUR osv :p

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin