Det brukar man vara, förhoppningsvis hjälper dom dig på bästa sätt.
Jo, det hoppas jag, men när jag måste lämna nya blodprover för att blodvärdena var dåliga så blir jag nervös!
Det brukar man vara, förhoppningsvis hjälper dom dig på bästa sätt.
Jag håller tummarna för att de är toppen imorrn, vill gärna ha uppdatering i möraJo, det hoppas jag, men när jag måste lämna nya blodprover för att blodvärdena var dåliga så blir jag nervös!
Tack, det kan behövas! Uppdatering kommer!
Lämna blodprov igen var det ja, lutar åt att jag har diabetes... Inget bra händer på måndagar!
Lite sådär snabbvisit typ... :fnissa
Fnissa ? !!? ,,,Rökt nått ? Eller ?
Ja vafan...
såklart...
På jobbet fast jag inte ska jobba idag... (iofs måste scheman för nästa kvartal ut så man lär ju fixa klart det innan jul o sånt skit)
Så nått fel är det ju såklart...
Tänker på dig Pluggen, har själv en inte allt för rolig sjukhushistoria.
Inget roligt besked, men jag talar av erfarenhet; bättre att få reda på varför man mår som man gör, bryta ihop och gå vidare!!
Jag tar den för en femhundring, skickar du med en platta bärs också eru bussig?Ibland är det allt bra skoj att ha en gammal hoj.
Igår skulle jag försöka mig på att byta den där gummiprylen som håller fast förgasaren i motorn för på verkstan hade dom sagt att den hade spruckit. Inga problem, bara att plocka loss tank, luftburk och förgasare. Relativt simpelt.
Misären startade direkt.
När jag stängde av bensinkranen så lät det lite konstigt. Aja, säkert bara lite skit, tänkte jag. Sen när jag lyfte av tanken märkte jag att det rann bensin från själva vredet på bensinkranen. Helvete! Tankjäveln var ju helt full och jag hade ingen dunk stor nog att hälla över allt i! Fick bli raketfart till biltema för att införskaffa en bensindunk och lite slang.
Väl tillbaka i garaget och katastrofen avvärjd så fortsatte jag med plocka bort luftburken och tändhattarna tillsammans med tändspolarna, vilket är ett skitenkelt jobb. Jahapp... En jävla tändhatt sprack. Hur fan gick det till? Nu började jag bli smått trött på hela hojen.
Nästa steg var förgasarna, och det var helvete vad hårt dom satt. Det hade varit lättare att flytta ett helt berg med en bättre begagnad plastsked från en halvsunkig korvmoj i stadens mer tveksamma kvarter. En hel timma tog det att få loss skiten. Men till slut fick jag loss fanskapen och kunde äntligen byta den trasiga delen.
Den trasiga delen var inte trasig.
Den var smutsig, men i helt ok skick så jag vet inte vad killarna på verkstan yrade om.
Mitt nyårslöfte är nu att skaffa en ny tändhatt, en ny oring till bensinkranen och en helt ny jädra hoj för nu är jag trött på skrothögen! Gott nytt år på er alla glada hojmuppar!
Ps, ingen som vill köpa en gammal R1a? Jag har hört att den är rejält pålitlig
Jag tar den för en femhundring, skickar du med en platta bärs också eru bussig?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |