Skruva hjälp!

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
Behöver möjligtvis byta kolvringar och lämna iväg cylinder på honing nån gång under våren, det stora problemet är ju då att tummen min sitter rätt centrerad, har inget garage, äger endast en fast nyckel och har aldrig gjort ett så stort ingrepp i min baby!

finns det någon i uppsala som har allt jag saknar och har möjlighet, tid och lust att hjälpa mig?

*hoppas*

Hör av er!

-=P=-

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Jag har ett hyffsat ställe, däremot är jag nog inte så duktig på att skruva.. Har ännu inte jobbat mig längre ner än att lyfta topplock. Det måste dock vara klart innan juni börjar, för då drar jag söderut. Fram till dess har jag i princip inga lediga helger, men en hel del helt lediga vardagar.
Hör av dig om du inte hittar något bättre. :hej

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
Ugluk skrev:
Jag har ett hyffsat ställe, däremot är jag nog inte så duktig på att skruva.. Har ännu inte jobbat mig längre ner än att lyfta topplock. Det måste dock vara klart innan juni börjar, för då drar jag söderut. Fram till dess har jag i princip inga lediga helger, men en hel del helt lediga vardagar.
Hör av dig om du inte hittar något bättre. :hej

okidoki!
tackar för erbjudandet!

hoppas det finns någon som har gjort ingreppet tidigare, känns alltid så jobbigt när man har fyra skruvar över när allt är ihopplockat!
:confused:

-=P=-

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det finns ju en hel gammelgixxerliga man kan fråga till råds här på Sporthoj, så det ska nog inte vara för krångligt om du bara har en Haynesmanual. :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår