Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skoteridioten skrev:
Jag såg det där avsnittet, det är vad som kallas grottspindlar. Det är inte riktiga spindlar utan de är som kamelspindlarna insekter. Hursomhelst så skulle jag inte göra det. De får ju bara en spelmarker för varje dom äter också. Giriga sjuka svin som är med i fear factor.Flamma77 skrev:Usch nä. *pjuk*
Fast det är en sorts krabba och inte en spindel? Jag såg tre benpar och ett par klor...
Flamma77 skrev:Usch nä. *pjuk*
Fast det är en sorts krabba och inte en spindel? Jag såg tre benpar och ett par klor...
honkiie skrev:Jag såg det där avsnittet...
Ja fyfan så vidrigt det var, han vräkte i sig som att det vore chips under hockeyvm. Det fula är att om inte jag förstått allting fel så var det tjejen som vann efter att ha ätit en endakorvgubbe skrev:jag såg avsnittet jag med... Det som inte framgår här i klippet är att de två grabbarna käkade de där små rackarna som om det varit After Eight...![]()
honkiie skrev:Ja fyfan så vidrigt det var, han vräkte i sig som att det vore chips under hockeyvm. Det fula är att om inte jag förstått allting fel så var det tjejen som vann efter att ha ätit en enda![]()
Jag såg ett program när dom åt grillade tarantlar och så sa dom att det smakade kräftor. Hursomhelst så gör det inte så att spindlar blir okej att äta utan det gör skaldjur fel att äta.Halogen skrev:Spindlar är bara räkor som lever på land. Grillade skorpioner ska smaka som skaldjur sägs det.![]()
honkiie skrev:Jag såg ett program när dom åt grillade tarantlar och så sa dom att det smakade kräftor. Hursomhelst så gör det inte så att spindlar blir okej att äta utan det gör skaldjur fel att äta.
Tänk om kräftor skulle leva på land, fyfan vilka monster det vore, dom vore lätt vidrigare än nånting annat typ.
HönaPower skrev:Haha! lustigt att VI SVENSKAR förfasas över detta inslag när vi själva med förtjusning med våra händer dissikerar & smaskar dessa (till spindeln närbesläktade) odjur! *fniss*
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning