Skummisarna har fler beställningar tydligen!!!

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
Polarn (see yaa) som blev av med sin R1-04 är inte ensam att bli utsatt för obehagligheter. Själv var jag på mitt arbete när min fru ringde mycket upprörd över att någon stod och rotade i vårt garage.
Slängde mig i bilen och körde hem, bor ca 6 km ut i skogen vid Trosas Kust, ingen kvar.
Till saken hör att hit hittar man inte utan efterforskningar, jag bor verkligen i bushen, familjens andra bil var på service varför dessa individer trodde sannolikt att ingen var hemma. JÄVLIGT OBEHAGLIGT!
Dessa herrar var sannolikt ute efter en Cbr 1000rr, Sp1:a eller en Ktm 50 pro junior-04 som samtliga stod i garaget.
Jag vill med detta varna samtliga hojägare i Södermanland, södra Stockholm att hålla utkik efter en äldre Nissan Cherry (vit) innehållandes en kortvuxen satt utländsk herre samt en mycket smal och skinntorr chaufför ( troligtvis nordiskt ursprung). Dessa har inga ärliga avsikter det kan jag lova.
Vi har Falck Larm hemma och min fru nyttjade detta genom att trycka på överfallslarm samt meddela polis, tjuvarna upptäckte att de var iakttagna och avlägsnade sig snabbt, så snabbt att de körde fast i diket på min uppfart, men tyvärr tog de sig loss innan någon hann komma hit.
See Yaa samt ett par till medlemmar har haft lite vakt i detta område och om dessa herrar visar sig här igen så har jag meddelat såväl poliser samt väktare att mina handlingar enbart kommer rikta sig på att "försvara" min egendom, NOT!
SE UPP FÖR DESSA MUPPAR, SER NI NÅGRA SOM PASSAR IN PÅ BESKRIVNINGEN, MAILA ELLER PM:A MIG OMGÅENDE. GÄRNA MED ETT NAMN OCH EN ADRESS!!!

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Fy va otäckt!
Jag hade fan blivit livrädd om jag va ensam hemma.
Stackars din fru!
Hoppas de håller sig borta nu!

DucceMike

Former M900D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000rr -08 Fullsmetad Banhoj + CBR1000RR SP 2016 Ten Kate Ready To Race
Fan vad synd att de kom loss :mad:
Vv tjänst är för bra om man har dåliga avsikter :(

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
[Skämt]
Fan. Beskrivningen av kortvuxen satt herre av nordiskt ursprung (troligen skinntorr oxå) i töntig liten pickup stämmer på pricken med Caffe här på forumet. Speciellt sedan han köpt Swedies bil.
Jag ska nog ta ett snack med honom :mad
[/skämt]

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM