Skumt, ingen som nämnt överfallet på Svineri Mc

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
vad har det med oss här på SH å göra då ? :va

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Du är inne på sporthoj.com Detta är för folk som gillar att köra hojj snabbt. Du är inte inne på något klubb forum så...

shobrey

Medlem
Gick med
21 Aug 2010
Hoj
tlr -99, Busa -00, R1 -98
tänkte just på det... dock är det fel personer som sitter häktade om man frågar svineri mc...:va

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Såklart tråkigt att sånt ska inträffa*. Men det här är nog inte rätt forum för att diskutera det. På samma sätt som de nog inte diskuterar behovet av en bana i stockholmsområdet på sina fester.

*) Är det förresten inte dags för någon riksdagsledamot eller något att föreslå ett förbud mot motorcyklar med motor av HD-typ i Sverige? Personer som ägnar sig åt dessa verkar vara överrepresenterade när det blir stökigt vid någon form av evenemang som har med motorcyklar att göra. Risken att någon ska bli misshandlad är nog tiofalt större på en fest med en klubb som kör HD än på valfri bandag i Sverige. Vi kan samtidigt ta och förbjuda amerikanska bilar också.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
De har förmodligen fått ett telefonsamtal eller liknande :glömdet
(texten i tidningen var ju att de som sitter häktade hade INTE varit där, de var ju maskerade):crash

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Vi kan samtidigt ta och förbjuda amerikanska bilar också.

Nu tar vi och lugnar ner oss lite va :tungan

TS inlägg tänker jag inte ens kommentera men jag blir lika facinerad varje gång att någon frivilligt väljer att åka omkring med ett aphängarstyre. Köra sporthoj måste ju vara som att sitta i en skinnfåtölj i jämförelse.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Risken att någon ska bli misshandlad är nog tiofalt större på en fest med en klubb som kör HD än på valfri bandag i Sverige.

På bandagar brukar väl var och en ordna med det själv? :crash

Det är bara traktoråkarna som behöver hjälp med den biten.
Det enda de får till på egen hand är väl vita fingrar, ryggskott och mjäll?

BTW, varför tänker jag på fotboll när jag läser om detta? :va

:zpy

/e

bensinskalle

Fulltankad!
Gick med
29 Mar 2008
Hoj
nästa år!!!
Såklart tråkigt att sånt ska inträffa*. Men det här är nog inte rätt forum för att diskutera det. På samma sätt som de nog inte diskuterar behovet av en bana i stockholmsområdet på sina fester.

*) Är det förresten inte dags för någon riksdagsledamot eller något att föreslå ett förbud mot motorcyklar med motor av HD-typ i Sverige? Personer som ägnar sig åt dessa verkar vara överrepresenterade när det blir stökigt vid någon form av evenemang som har med motorcyklar att göra. Risken att någon ska bli misshandlad är nog tiofalt större på en fest med en klubb som kör HD än på valfri bandag i Sverige. Vi kan samtidigt ta och förbjuda amerikanska bilar också.

Mycket bra förslag! :tummenupp

(inte ironisk!)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är väl ungefär sådana här saker man kan förvänta sig av människor som kastar sand på varandra för att någon valt samma färg på kläderna som de? :rolleyes: När de dessutom startar en färgkoordinationsorganisation, då kanske de borde börja syssla med Haute Couture istället för att slå på varandra. :tummenupp

Last edited:

NorthBear

Förvirrad dåre
Gick med
5 Mar 2009
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA
Nu tar vi och lugnar ner oss lite va :tungan

TS inlägg tänker jag inte ens kommentera men jag blir lika facinerad varje gång att någon frivilligt väljer att åka omkring med ett aphängarstyre. Köra sporthoj måste ju vara som att sitta i en skinnfåtölj i jämförelse.

Grymt skönt med aphäng faktiskt, helt plötsligt så kan jag som är 2meter sitta bra på en mc då dem flesta sporthojjar känns som små mopeder. :rolleyes: Där sätter vi dock punkt, jag gillar sporthojjar också, dock så är jag lite sorgsen över att man ska vara på tok för lång för de vanliga litercyklarna :(

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Nu har jag ingen koll på vad det är är för lirare och vad det är för sorts organisation, men jag skjuter från höften och gissar på att det är 1%are. Det jag tycker är otroligt ironiskt med just 1%are är att dom har fått för sig att dom ska ställa sig utanför lagen och leva som outlaws men inom sina organisationer har dom hårdare regler och hierarki än det vanliga samhället... där dom desutom bråkar med varandra om dom har liknande färger. Låter mera som två kvinnor som råkar ha samma klädsel på en fest...

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC