yz_gucci
Ny medlem
- Gick med
- 15 Jul 2021
- Hoj
- Yamaha YZ 125 -18, Kawasaki KX 250 -03
Hej!
Jag har haft den pissigaste erfarenheten när det kommer till att ta mc körkort.
Under min uppkörning så började hojen gasa av sig själv helt plötsligt ute på lågfartsbanan och senare så började hela motorn knacka och skramla. Har felsökt öppnat fögge och kommit fram att de troligen är elsystemet/tändsystemet. Blev kuggad pågrund av ”brister i fordon”. Vill inte starta den, då det låter som ett dåligt vevlager. Hojen är från 1980 och finns Inge delar till den.
Har kört massa Kawasaki KX250 2T som har 60 häst på 80kg. Alla A2 hojar känns slöa. Inte samma roliga känsla längre?
Jag är inte 24 år och kan inte ta A körkort.
Drömhojen är en 2006 Honda Cbr1000RR Fireblade.
Äre en korkad idé att köra en CBR1000RR Avställd, utan regplåt, utan körkort.
Vad händer om jag skulle smälla i en bil eller annat fordon med en Avställd, Oförsäkrad CBR1000RR?
Jag har haft den pissigaste erfarenheten när det kommer till att ta mc körkort.
Under min uppkörning så började hojen gasa av sig själv helt plötsligt ute på lågfartsbanan och senare så började hela motorn knacka och skramla. Har felsökt öppnat fögge och kommit fram att de troligen är elsystemet/tändsystemet. Blev kuggad pågrund av ”brister i fordon”. Vill inte starta den, då det låter som ett dåligt vevlager. Hojen är från 1980 och finns Inge delar till den.
Har kört massa Kawasaki KX250 2T som har 60 häst på 80kg. Alla A2 hojar känns slöa. Inte samma roliga känsla längre?
Jag är inte 24 år och kan inte ta A körkort.
Drömhojen är en 2006 Honda Cbr1000RR Fireblade.
Äre en korkad idé att köra en CBR1000RR Avställd, utan regplåt, utan körkort.
Vad händer om jag skulle smälla i en bil eller annat fordon med en Avställd, Oförsäkrad CBR1000RR?