Slut med tjejen efter 7 år.

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Jepp tog slut med tjejen igår , mår skit .

hur fan gör ni för att ta er ur det , när det har hänt er .

Imorgon ska jag dock träffa henne och vi ska åka iväg o hitta på nått
och snacka lite så får vi se vad som händer .

Hon säger att hon är olycklig men hon älskar mig , jag älskar henne
också men är också lite olycklig för man har ju kännt att det inte har varit
bra. jag kan nog vara rätt så blåst och inte alltid visa att jag uppskattar henne
så som jag borde och där tror jag att hon känner sig lite olycklig med det.

vill så jävla gärna att det här ska funka igen , hon är mitt allt.

sitter här nu i min lägenhet , och glor på alla grejjer som hon har pillat med och fått lägenheten fin med , fuck vad jobbigt det är......

Hudik

Guest
Tråkigt... :(

Får hoppas det löser sej.:krama

Last edited:

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
det verkar ju inte helt kört för dig då det finns känslor kvar för båda parter ,, när ni träffas i morgon kan det ju va värt o verkligen lyssna , kan ju vara ett litet problem som går o rätta till . om det nu inte skulle funka så har du ju en bit av sommaren kvar dvs säga hoj åkning + öl kvällar med kompisarna

CM

Sporthojsnörd
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Hojlös för närvarande...
Trist att höra men som mugge sa, lyssna och prata igenom allt ordentligt. Kan ju faktiskt gå att lösa om ni bägge egentligen vill det. Finns nästan inget som är lika effektivt för att ha ihjäl ett förhållande som att inte prata med varandra.

Det här fixar ni :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tjejer verkar vara helt retarderade nu för tiden. Var glad att du blev av med henne. De innebär ju fan bara problem alltid. De fattar trögt, kan knappt nånting, tar genomkorkade beslut och har sällan intresssanta intressen.

Man blir förbannad!

Eller så kan du ju se till vad det egentliga problemet verkligen är och så kommer ni båda fram till att det var ju faktiskt bara en bagatellartad sak och vipps, tillbaks till den trista slentrianen igen....
Känner hon sig inte uppskattad drar hon.
Är hon som som blev ihop med dig för att ändra på dig och anser att hon nu lyckats så drar hon till nästa kronmongo, se det som att det är du som har vunnit.

Fan, brudar alltså!

Dr.Bike

Guest
Å det här "kom hon på alldelses själv" under resan med SIN familj (som du tydligen inte ingick i...)

Ja det verkar ju som MER än ett sammanträffande att du inte var tillfrågad att följa med hörru...

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
du skriver att hon är olycklig men att hon älskar dig, hur har du det ställt med hennes päron, tänkte att du blev ju inte medbjuden på denna båtresa, kan det ha med dom att göra?

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
du skriver att hon är olycklig men att hon älskar dig, hur har du det ställt med hennes päron, tänkte att du blev ju inte medbjuden på denna båtresa, kan det ha med dom att göra?

Verkar som du skulle frågat vad fan det var frågan om när du inte fick följa med på resan. Eftersom detta kommer så plötsligt så verkat det ju som tjejen din ville åka ensam på det också.

Då har väl hon och föräldrarna suttit och snackat om vad som är bäst för henne.

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Tjejer verkar vara helt retarderade nu för tiden. Var glad att du blev av med henne. De innebär ju fan bara problem alltid. De fattar trögt, kan knappt nånting, tar genomkorkade beslut och har sällan intresssanta intressen.

Man blir förbannad!

Eller så kan du ju se till vad det egentliga problemet verkligen är och så kommer ni båda fram till att det var ju faktiskt bara en bagatellartad sak och vipps, tillbaks till den trista slentrianen igen....
Är hon som som blev ihop med dig för att ändra på dig och anser att hon nu lyckats så drar hon till nästa kronmongo, se det som att det är du som har vunnit.

Fan, brudar alltså!

GUBBJÄVEL :finger

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Man blir förbannad!

Fan, brudar alltså!

Om du ogillar kvinnor så mycket så antar jag att du måste vara bög? Du kanske ska satsa på Jörgen? eller nej vänta jörgen är för bra för dig.

Äh jag vet dra på random gayhak, then sit and spin!:finger
-------------------------------------------------------------------

Så då har man fått ur sig det.. Jag gillar inte att slänga ut skit sådär men nu vart jag tvungen. Jag tyckte för bara några minuter sen att det är inte någon könsdiskriminering här.. men ångrade mig rätt fort nu.

Hur som, till ämnet.

Som de andra VETTIGA personerna skrev här så får du se till att prata igenom det och verkligen lyssna.. men sen kanske du även kan passa på att köpa en bukett blommor, chocklad eller liknande och säga hur mycket hon faktiskt betyder för dig och att du vill bli bättre på att visa det

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
floodi skrev:
Hon säger att hon är olycklig men hon älskar mig , jag älskar henne också men är också lite olycklig för man har ju kännt att det inte har varit bra.

Om ni fortfarande kan säga en sådan stark och fin sak till varandra
(och mena det) så tror jag inte att varken du eller hon är klara med att lämna det ni har tillsammans... :)

Hoppas ni hittar tillbaks :krama

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Så här kommer det att gå:
-Livet suger rejält 1 månad, arg, ledsen & allt det där.
-Livet suger lite mindre månad 2-3 och du börjar acceptera saker och ting.
-Det är ganska skönt att vara singel igen, man slipper alla djäkla saker man irriterade sig på, fast livet suger lite när räkningarna skall betalas och du får stå för allt, fast när du tänker på det så gjorde du det även när ni var sambos.
-Månad 4 och framåt, livet leker igen och du kan leva som en fri man.

:)

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Alltid trist med break-ups floodi. Orkar du snacka om hur break-up snacket gick?

Vad ni än gör under morgondagen så se till att faktiskt lyssna på vad hon säger.

och om hon nu får för sig att säga "men vi kan väl i alla fall vara vänner" så se till att inte svara ja på den frågan i förhoppning om att ni kanske ska fortsätta att träffas då och kanske hitta tillbaka sen. Bättre att du säger att du ska fundera på det eftersom du har svårt att se er som bara vänner... och sedan tar tid på dig att reflektera över vad DU faktiskt vill.

Att acceptera att bli kompis med en tjej du haft förhållande med, där hon är den som gör slut, så att hon har dig som backup att prata med är no deal om det känns fel för dig.
Då kommer du vara den som det känns skönt att prata med och träffa "bara som vänner", fram till det att hon berättar att hon träffat någon och du får ditt hjärta krossat igen.

Be strong och lycka till!

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Alltid trist med break-ups floodi. Orkar du snacka om hur break-up snacket gick?

Vad ni än gör under morgondagen så se till att faktiskt lyssna på vad hon säger.

och om hon nu får för sig att säga "men vi kan väl i alla fall vara vänner" så se till att inte svara ja på den frågan i förhoppning om att ni kanske ska fortsätta att träffas då och kanske hitta tillbaka sen. Bättre att du säger att du ska fundera på det eftersom du har svårt att se er som bara vänner... och sedan tar tid på dig att reflektera över vad DU faktiskt vill.

Att acceptera att bli kompis med en tjej du haft förhållande med, där hon är det som gör slut, så att hon har dig som backup att prata med är no deal om det känns fel för dig.
Då kommer du vara den som det känns skönt att prata med och träffa "bara som vänner", fram till det att hon berättar att hon träffat någon och du får ditt hjärta krossat igen.

Be strong och lycka till!

Alltid visa ord från dig:tummenupp

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Var en man nu. Var stark och gå vidare eller förmedla dina äkta känslor. Mister du henne ändå så har du i varje fall gjort vad du kan. Gå inte på något mellanting.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin