Sluta snusa

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Fan, efter 17år som riktigt beroende snusare (ca 2dosor/dag) har jag slutat! :yoparty Testade Onico, fan det va ju grymt lätt att sluta då. Det va lite jobbigt när nicotinet lämnade kroppen; svårt att sova, yr i huvudet m.m. Är det nån annan som testat att sluta med Onico? Kan rekommendera det!:tummenupp

Bandido skrev:
2383073 Fan, efter 17år som riktigt beroende snusare (ca 2dosor/dag) har jag slutat! :yoparty Testade Onico, fan det va ju grymt lätt att sluta då. Det va lite jobbigt när nicotinet lämnade kroppen; svårt att sova, yr i huvudet m.m. Är det nån annan som testat att sluta med Onico? Kan rekommendera det!:tummenupp

Jag slutade med Onico efter 8 år. Men å andra sidan fastnade jag på det skitet istället... :D Men som sagt superlätt och lägga ner snusandet med Onico.

Är inte det den skiten som Persbrandt gör reklam för?

Efter att hållt upp i 10 år så började jag igen förra året (av olika anledningar..). Snusa är manligt! :D

JKay skrev:
2383658 Efter att hållt upp i 10 år så började jag igen förra året (av olika anledningar..). Snusa är manligt! :D

dock så är det dyrt blir ju en dosa om dan 25 kr det är sjukt egentligen vad man unnar sig och inte är det nyttigt heller :)

Kör med "kronan". Samma tillverkare som general, smakar nästan likadant, kostar 15kr mindre/dosa. Stock - 99pix..

Hur har man råd att inte snusa? :tomten

Dark_Messenger skrev:
2384057 Kör med "kronan". Samma tillverkare som general, smakar nästan likadant, kostar 15kr mindre/dosa. Stock - 99pix..

vart hittar man "kronan" då? jag har dock hittat nåt som heter LD portion som kostar 15 kr dosan, finns bl a på OKQ8 men är väl inte det finaste snuset...

smallsocks skrev:
2384251 vart hittar man "kronan" då? jag har dock hittat nåt som heter LD portion som kostar 15 kr dosan, finns bl a på OKQ8 men är väl inte det finaste snuset...
Jag köper mitt på den lokala kiosken. Kanske inte spelar dig så stor roll eftersom du inte bor i nyköping.. men men..

I morse sov jag inte hemma och snuset var på upphällningen, så jag var tvungen att handla på en shellmack istället. Fanns där också.

Tror LG är vanligare än kronan.

EDIT: LD kanske det heter..

Dark_Messenger skrev:
2384298 Jag köper mitt på den lokala kiosken. Kanske inte spelar dig så stor roll eftersom du inte bor i nyköping.. men men..

I morse sov jag inte hemma och snuset var på upphällningen, så jag var tvungen att handla på en shellmack istället. Fanns där också.

Tror LG är vanligare än kronan.

EDIT: LD kanske det heter..

Haha tänkte precis säga LD FF :) men du lyckades se själv... Jojo själv så slutar man inte halv fem som vanligt utan ska jobba över, driftkväll, skoj... NOT

Påsar
finns i vanlig samt någon form av mint smak

Skit enligt mig, kostar lika mycket som en vanlig dosa snus..

Då tar jag hellre och ger liv till blodet med nikotin!

smallsocks skrev:
2383987 dock så är det dyrt blir ju en dosa om dan 25 kr det är sjukt egentligen vad man unnar sig och inte är det nyttigt heller :)

Får väl ge samma svar som ang. hoj-ägande...prioritering! :D

Dark_Messenger skrev:
2384057 Kör med "kronan". Samma tillverkare som general, smakar nästan likadant, kostar 15kr mindre/dosa. Stock - 99pix..

Hmm...får nog testa det.....
Det är ju kanonbilligt!!

Last edited:
smallsocks skrev:
2384251 vart hittar man "kronan" då? jag har dock hittat nåt som heter LD portion som kostar 15 kr dosan, finns bl a på OKQ8 men är väl inte det finaste snuset...

ähhh det viktigaste är ju att man får sig sin "fix":) . Jag snusar granit vit portion nu, 15 kr/dosa, 120 kr/stock hos tobakshandlaren runt hörnet.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick