Är på jakt efter ett par små aktiva 2.0 högtalare som ska kopplas till en Squeezebox. Jag vill ha så bra smäll för pengarna men för att detta ens ska vara genomförbart ska talarna vara små, för tanten är stenhård. Jag kan till viss del hålla med, köket är rätt så nyrenoverat och det vore kul om det inte såg ut som en musikstudio efter mitt lilla projekt.
Att det ska vara aktiva högtalare är inte skrivet i sten, men jag det hade varit skönt att slippa köpa en förstärkaren oxå. Budgeten är på runt tusenlappen.
Jag har hittat M-Audio Studiophile AV 40, men vill gärna veta om det finns bättre alternativ utan att spränga budgeten hårdare. Vill ju gärna provlyssna innan köp, det verkar oxå krångligt.
Det ska ej vara en dockstation, skiten ska upp på väggen.
//Borta sträng, hemma dräng
Att det ska vara aktiva högtalare är inte skrivet i sten, men jag det hade varit skönt att slippa köpa en förstärkaren oxå. Budgeten är på runt tusenlappen.
Jag har hittat M-Audio Studiophile AV 40, men vill gärna veta om det finns bättre alternativ utan att spränga budgeten hårdare. Vill ju gärna provlyssna innan köp, det verkar oxå krångligt.
Det ska ej vara en dockstation, skiten ska upp på väggen.
//Borta sträng, hemma dräng