Coola Ola
Guest
Hej på er glada (och ledsna) uppsalabor! Andreas, sharpedge på forumet, är på väg upp till er från Sveriges framsida på sin pippigula TL1000R. Hans bakdäck var tydligen slitnare än han trodde och han är inte säker på att han kommer hela vägen tillbaka till Göteborg med det. Till råga på allt har han ingen internetaccess just nu så han bad mig fråga ifall någon av er har ett beggat 180/55-däck (vilket 180-däck som helst funkar väl egentligen). Behöver alltså inte vara ett nytt däck, bara det håller 100 mil lite drygt.
Om någon sitter o ruvar på ett sådant däck samt kan assistera med byta (eller åtminstone tipsa om var man kan byta däck) så kan han pröjsa mellan femhundra och tusen pengar för det. Andreas finns på 0706-937542 men svara gärna i tråden så kan jag vidarebefodra till honom.
Om någon sitter o ruvar på ett sådant däck samt kan assistera med byta (eller åtminstone tipsa om var man kan byta däck) så kan han pröjsa mellan femhundra och tusen pengar för det. Andreas finns på 0706-937542 men svara gärna i tråden så kan jag vidarebefodra till honom.