GSXR1100R skrev:Kommer hem på Fredag.... förhoppningsvis.
Lite bilder då, utsikt från hotellrummet och som vanligt granne med en byggarbetsplats, skööööön stor säng, tandkräm i raklödderburk
ÅÅhhh tuffa bilder ta några till häftigt att se.
GSXR1100R skrev:Kommer hem på Fredag.... förhoppningsvis.
Lite bilder då, utsikt från hotellrummet och som vanligt granne med en byggarbetsplats, skööööön stor säng, tandkräm i raklödderburk
jag gör vad som helst för pengar, har ett kneg på G som ger minst 75000:- i månaden ut, men det tar nog lite för hårt på mitt trasiga knä, så det kanske inte går.GSXR1100R skrev:Vill du resa 220 dagar om året så kan jag nog fixa in dig
R2 skrev:jag gör vad som helst för pengar, har ett kneg på G som ger minst 75000:- i månaden ut, men det tar nog lite för hårt på mitt trasiga knä, så det kanske inte går.
mankan skrev:Jag kanske har missat det, men vad jobbar du med?
R2 skrev:jag gör vad som helst för pengar, har ett kneg på G som ger minst 75000:- i månaden ut, men det tar nog lite för hårt på mitt trasiga knä, så det kanske inte går.
Prostituerad....mankan skrev:Jag kanske har missat det, men vad jobbar du med?
GSXR1100R skrev:Prostituerad....
Optimalt skrev:Vart finner man jobb som undervattenssvetsare på oljeplattformar och liknande, har letat men finner inget
Stackars alla Kineser....Goodstuff skrev:Det jag undrar är hur GSXR1100Rs "humor" går hem hos kineserna.
Du är ju lika "lång" som kineserna iallafall. Synd bara att du är lika tjock som du är lång.GSXR1100R skrev:Stackars alla Kineser....
Eftersom vi är i samma branch så vet du vad som gällerOtee skrev:Vill bara upplysa er om att allt över 120-150 resdagar om året kan vara en ren plåga.
Lyxlirare där GSXR1100R, du har ju flera meter till arbetsplatsen. Själv fick jag bo precis breddvid en vägarbetsplats i 2 veckor
GSXR1100R skrev:Eftersom vi är i samma branch så vet du vad som gäller
1. Dom första åren så har man 500-800 timmar övertid
2. Glöm dina kompisar och allt annat
3. 75 papp i månaden är rena fantasier
4. Alkoholism & utbränd är vardagsmat
5. Måna drömmer om ett resejobb men få vågar ta det
6. Magsjuka och kriminalitet är vardagsmat
7. Man äter vad som finns att äta, ibland så får man groda i diskvatten
Trots detta så trivs jag rätt bra, va inte av-hundsjuk, prova på istället
GSXR1100R skrev:Eftersom vi är i samma branch så vet du vad som gäller
1. Dom första åren så har man 500-800 timmar övertid
2. Glöm dina kompisar och allt annat
3. 75 papp i månaden är rena fantasier
4. Alkoholism & utbränd är vardagsmat
5. Måna drömmer om ett resejobb men få vågar ta det
6. Magsjuka och kriminalitet är vardagsmat
7. Man äter vad som finns att äta, ibland så får man groda i diskvatten
Trots detta så trivs jag rätt bra, va inte av-hundsjuk, prova på istället
Jag har hållt på med detta sedan -86, men idag reser jag inte så mycket som förr, allt är dock relativtLånga farbron skrev:Intygar och skriver under på det.
Körde resgrejen i fem år kostade mig mer än det var värt ,en bra sambo en massa vänner och allt socialt liv.
Men visst var det ett intressant jobb men man skall nog vara färdig med familjelivet innan man kör ett resjobb eller innan man påbörjat det.
Farbron *nu mera skrivbords dyrkare*
p.grip skrev:Ett arbete som ger 75 000:- ut och som man får/måste använda kroppen i, ahh GE MIG! De kan inte växa på träd!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|