HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
Jag har allvarliga funderingar på att fixa en 2-dagars SM-helg i Linköping nästa säsong men tyvärr verkar det bara var jag i hela klubben som är intresserad av supermoto. Ja, Sara också såklart och kanske någon mer.
Planen är att köra S1, S2, Open, BoTT och Supermono denna helg.
För att få arrangera en tävling krävs att en sektion tar på sig ansvaret och står för arrangemanget. Jag kan förmodligen övertala RR om detta men då måste jag lova dom att inte belasta deras funktionärer och medlemmar med en massa arbete, dvs. jag behöver hjälp utifrån om det skall bli någon tävling.
Det är nu upp till ER, kära förare och inbitna entusiater. Vill ni att det skall bli tävling i Linköping måste jag få lite stöttning måde moraliskt och löften om fysisk hjälp under själva tävlingshelgen.
Sist (2007) gick det riktigt bra, det var många både elit och rookisar som hjälpte till med allt vi bad om, ingen nämn men framförallt ingen glömd. Tack ska ni ha!
Nu är det dags igen, vilka ställer upp och med vad?
1. Hannes (tar ansvaret, fixar allt innan och ev. efter tävlingshelgen)
2. Sara ( samma som ovan)
3. Sture Huvell (fixar banan)
4. Motala Enduro (kommer med ett antal funktionärer precis som sist! )
5. Johan Pettersson (tävlingsledare om han inte får för sig att köra)
6. ????? (banpreparering torsdag-söndag kväll)
7. ????? (banpreparering)
8. ????? (banpreparering)
9. ????? (banpreparering)
10. ????? (banpreparering)
11. ????? (banpreparering)
12. ????? (depåchef)
13. ????? (depåpersonal, parkering, eldragning osv)
14. ????? (depåpersonal, parkering, eldragning osv)
15. ????? (depåpersonal, parkering, eldragning osv)
16. ????? (sekretariat, raceoffice fredag-söndag)
17. ????? (sekretariat, raceoffice fredag-söndag)
Fyll på listan, även om du skall köra kan du hjälpa till med banan och depån!
Fixar vi att fylla denna lista så känner jag mig lugn och kan lätt ta på mig ansvaret för en race-helg men som ni förstår kan jag omöjligt göra allt detta själv. Jag har provat... det är jobbigt!!
/HW
Planen är att köra S1, S2, Open, BoTT och Supermono denna helg.
För att få arrangera en tävling krävs att en sektion tar på sig ansvaret och står för arrangemanget. Jag kan förmodligen övertala RR om detta men då måste jag lova dom att inte belasta deras funktionärer och medlemmar med en massa arbete, dvs. jag behöver hjälp utifrån om det skall bli någon tävling.
Det är nu upp till ER, kära förare och inbitna entusiater. Vill ni att det skall bli tävling i Linköping måste jag få lite stöttning måde moraliskt och löften om fysisk hjälp under själva tävlingshelgen.
Sist (2007) gick det riktigt bra, det var många både elit och rookisar som hjälpte till med allt vi bad om, ingen nämn men framförallt ingen glömd. Tack ska ni ha!
Nu är det dags igen, vilka ställer upp och med vad?
1. Hannes (tar ansvaret, fixar allt innan och ev. efter tävlingshelgen)
2. Sara ( samma som ovan)
3. Sture Huvell (fixar banan)
4. Motala Enduro (kommer med ett antal funktionärer precis som sist! )
5. Johan Pettersson (tävlingsledare om han inte får för sig att köra)
6. ????? (banpreparering torsdag-söndag kväll)
7. ????? (banpreparering)
8. ????? (banpreparering)
9. ????? (banpreparering)
10. ????? (banpreparering)
11. ????? (banpreparering)
12. ????? (depåchef)
13. ????? (depåpersonal, parkering, eldragning osv)
14. ????? (depåpersonal, parkering, eldragning osv)
15. ????? (depåpersonal, parkering, eldragning osv)
16. ????? (sekretariat, raceoffice fredag-söndag)
17. ????? (sekretariat, raceoffice fredag-söndag)
Fyll på listan, även om du skall köra kan du hjälpa till med banan och depån!
Fixar vi att fylla denna lista så känner jag mig lugn och kan lätt ta på mig ansvaret för en race-helg men som ni förstår kan jag omöjligt göra allt detta själv. Jag har provat... det är jobbigt!!
/HW
Last edited: