SM på Sviestad ... nästan live

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
Well, svaren kommer att vara många men jag tänkte att jag skulle sprida frågorna istället.

Om tekniken fungerar skall jag försöka ge en o annan kort rapport från Sviestad under helgen.

Kika in på min site o läs i Loggboken för att smaka på det vansinnigaste humanoider skådat i mannaminne.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fett mannen, Boxer tar upp hyrkameran till Svinestaden, ta med lite band och filma nu :tummenupp

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Har varit på Sviestad som flaggviftare hela dagen, gissa om det var skönt att komma hem och ta en varm dusch... :tummenupp

Jag vet ju inte vad alla ni ess som kör RR heter på riktigt, men av olika anledningar visste jag vilka Martin, Metallgutten och Chrille (som jag även skakade hand med i depån efteråt) var när de var ute på banan, och Xeno tror jag, speciellt om han är känd för att dra på bakan ut på rakorna, han verkade inte kunna hålla sig... :rolleyes:

Tror även att jag vet vem No1 var, och den snubben kunde köra vad jag kunde se, där får ni jobba om ni ska spöa honom, han såg ut som Spindelmannen när han låg smetad över sin hoj. Han brakade om Chrille framför mig (jag stod i Torparn) och höjde armen i vad såg ut som a) en segergest eller b) ett långfinger. ;)

Det var en trevlig, trots regnet, första bekantskap med RR på riktigt och roligt att se folk man - om inte känner - i alla fall har stött på här på banan.
Lycka till i fortsättningen ni som gasar!

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
ahh, se där, en volontär?!

Det är vansinnigt kul kan jag be att få tala om. Dock ett litet minus för väder, och just nu regnar det lite lätt igen. Kan bli kämpigt för Metallgutten som "måste" ut o sätta lite bättre varv.

Anyway, mer info uppe i Loggboken nu (med lite kvaltider)

oXydex

Guest
NU har även jag stått och flaggat i 2 dagar (idag söndag blev det transpondrar efter lunchen) men annars så blev jag positionerad på 3'an innan Crossböjen. Händer inte mycket men man ser rätt bra om vad som händer

Lite regn igår och KALASBRA väder idag (lite för varmt dock för mig som hade svarta jeans och svart t-shirt) :tummenupp

Men det va skoj att hälsa på några från siten. Speciellt Chrille. Synd dock att de gick som de gick. Du hade nog fått ner fina tider i heatet annars

/oXydex

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
oXydex skrev:
NU har även jag stått och flaggat i 2 dagar (idag söndag blev det transpondrar efter lunchen) men annars så blev jag positionerad på 3'an innan Crossböjen. Händer inte mycket men man ser rätt bra om vad som händer

Lite regn igår och KALASBRA väder idag (lite för varmt dock för mig som hade svarta jeans och svart t-shirt) :tummenupp

Men det va skoj att hälsa på några från siten. Speciellt Chrille. Synd dock att de gick som de gick. Du hade nog fått ner fina tider i heatet annars

/oXydex

Var det ingen som tog bilder vid posteringen ???

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
"Pink Army"-Håkan hade kameran uppe. När han inte körde vågen eller andra obsceniter...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Vill också se lite bilder från sviestad-sm, vem/vilka är det som sitter och trycker på dem?

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
#11 skrev:
Okej nu orkar jag inte leta längre :(
Berätta var jag hittar bilder från Sviestad ???

Har du hittat till Loggboken?
Ja ja, inte så mycket rajsbilder men på allt annat onödigt iaf.
Fick en o annan bild från 125 racet och SBK men var väl o laddade under 250 för inga bilder tog jag iaf.
Bilder kommer senare tyvärr ... har annat att grumla över nu.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning