SM Supermoto Falkenberg

cobrakaj

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
KX 450F-10 , KX 250F-10
Nu är det klart med alla tillstånd och vi är väldigt tacksamma att Falkenbergs MK tog över arrangemanget av årets SM-Deltävling 5:Bugar
Anmälan och Tillägsregler finns nu på www.Supermotosweden.se
Inbjudan och TR finns också på www.falkenbergsmotorklubb.nu
Banan kommer att vara samma som förra året, på Åkarevägen 39.Vi jobbar starkt med att få till en ungdomstävling 12-16 år och förhoppningsvis 10-15 startande .
Välkommna!

Last edited:

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Kul om ni får till ett race 12-16 år!:yoparty
Antar det är på 85 2t/150 4T som gäller..
Får damma av gamla crfen åt Nicke så har ni en som ställer upp!..

Tommy

cobrakaj

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
KX 450F-10 , KX 250F-10
fan va gött. tänkte göra min tävlingsdebut denna helg:

Kul:yoparty
Vi hoppas att open klassen kommer att vara bra representerad dels från de förare som var och provade på bankörningen på Team 13 i våras och sedan att Patrik och Kortedala MK/Fmck Borås får bra uppslutning på lägret i Borås 15-16 Augusti.
Vi har tagit åt oss kritiken från förra året då några förare blev utkvalade och inte fick åka mer.
Om vi får mer anmälda än de 25 som banan är godkänd för kommer vi att köra A och B-Final Open/S3.
Licens för Open kommer att kunna lösas på plats.

Supermoto ungdom kommer att vara avsedd för 85-150 cc.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Ja kom igen nu o anmäl er för böfvelen. Vi från västsidan åker jämt o ständigt upp till östkusten så nu är det dags för östsidan att pallra sig hit.

Vi behöver också få tag i skinnställ till ungdomsklassen. Så har ni gamla ställ liggandes (gärna av mindre storlek eftersom dom är 12-16 år) meddela gärna detta.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ja kom igen nu o anmäl er för böfvelen. Vi från västsidan åker jämt o ständigt upp till östkusten så nu är det dags för östsidan att pallra sig hit.

Vi behöver också få tag i skinnställ till ungdomsklassen. Så har ni gamla ställ liggandes (gärna av mindre storlek eftersom dom är 12-16 år) meddela gärna detta.

Jag har ett i stl. 48 som åker med som jag gärna lånar ut. En större ungdom kanske inte försvinner helt i det iaf, jag är ju inte största killen i depån :)

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Tar med ett ställ som passar 125-145cm lång person om någon vill låna/köpa..

Tommy..

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Vill ni ha gridbabes?

Jag har precis arrangerat SM i Supermoto i Linköping och hade fixat några gridbrudar som skötte starterna och prisutdelning. Är det något ni är intresserade av att ha på er tävling eller har ni fixat egna? Jag tror tjejerna skulle kunna tänka sig att komma ner...:)

Bifogat

• gridbabes.jpg
    gridbabes.jpg
    5.8 KB · Visningar: 516

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Jag har precis arrangerat SM i Supermoto i Linköping och hade fixat några gridbrudar som skötte starterna och prisutdelning. Är det något ni är intresserade av att ha på er tävling eller har ni fixat egna? Jag tror tjejerna skulle kunna tänka sig att komma ner...:)

STÖRRE bild!! :7peta:tungan

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Vi behöver alltid gridgirls som promotar sporten så klart du ska skicka ner dem allihop :yoparty:tuttar:tuttar:tuttar

Blev tvungen att anmäla sig med...:banana

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..

Klart ni ska med ner.. :tummenupp

/R

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Jobbar på en stor konsultfirma i göteborg o sitter nu och skriver ihop ett litet reklammail som jag tänkte skicka ut till hela företaget om falkenbergstävlingen. För o väcka lite intresse så tänkte ja lägga in 2-3 riktigt snygga supermotobilder mä mycket action. Är det någon som har några smaskiga bilder jag kan skicka med? Finns en bild från lunda förra året som är jäkligt snygg när tepsa bilr omhoppad på var sida i andra platån, hittar inte den bilden nu, men den hade vart kanon o ha med.

Vore oxå bra o veta vad inträdet kommer o vara.

Tasse74

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2008
Hoj
KTM SMR
Jobbar på en stor konsultfirma i göteborg o sitter nu och skriver ihop ett litet reklammail som jag tänkte skicka ut till hela företaget om falkenbergstävlingen. För o väcka lite intresse så tänkte ja lägga in 2-3 riktigt snygga supermotobilder mä mycket action. Är det någon som har några smaskiga bilder jag kan skicka med? Finns en bild från lunda förra året som är jäkligt snygg när tepsa bilr omhoppad på var sida i andra platån, hittar inte den bilden nu, men den hade vart kanon o ha med.

Vore oxå bra o veta vad inträdet kommer o vara.

denna e ju :yoparty

Bifogat

• 2le71ix.jpg
    2le71ix.jpg
    94.1 KB · Visningar: 97

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Jag har ett i stl. 48 som åker med som jag gärna lånar ut. En större ungdom kanske inte försvinner helt i det iaf, jag är ju inte största killen i depån :)

Tar med ett ställ som passar 125-145cm lång person om någon vill låna/köpa..
Tommy..

Jag har två killar som behöver ställ och paxar gärna era.

Till Open förare så undrar jag om det finns några vänliga själar som lånar ut sina ställ till killarna på söndagens 85 race. Vi vet inte hur många som saknar ställ men vi har sagt till killarna att Supermoto är en trevlig sport där alla hjälper till :tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring