Hej goda vänner (och ovänner?!).
Har under säsongen kört bana, vilket förmodligen det bästa jag gjort på väldigt länge även om det bara blev 7 bandagar eller så.
Har nu sålt banmaskinen till förmån för en TWIN att köra gata med nästa år.
Kan fanken inte bestämma mig för vilken jag ska ha!
Har kollat specifikt på; Ducce 749, 748, 916, Honda sp1, sp2, Aprilia rsv, mille.
Vilka värdiga kandidater har uteblivit?
Är intresserad av sportmaskiner (eller forna sportmaskiner) och inget ss- eller touring-fjåneri.
Det jag värderar högst är nog..... helheten (lite vagt kanske?)
Och vad i hela världen är helheten då, det är ju jätte personligt och ditten och datten! Ja, men skriv vad du tycker då!
En hoj med hjärta och gärna lite historia bakom sig, en hoj att trivas med.
Prestandan kommer sekundärt, om ens det.
Har t.ex. haft en zx7r, kanske inte den snabbaste, snyggaste och definitivt inte den lättaste hojen, men en förbannat ball hoj. PUNKT.
Nu får den inte vara med i valet p.g.a. att jag vill testa twin.
Om ni nu orkat att ta er igenom och läsa allt detta kan ni väl slå ett slag för en hoj som jag kan tänkas gilla?
Hoppas denna tråd även kan ge övriga läsare lite inspiration!
Mvh Jens
Har under säsongen kört bana, vilket förmodligen det bästa jag gjort på väldigt länge även om det bara blev 7 bandagar eller så.
Har nu sålt banmaskinen till förmån för en TWIN att köra gata med nästa år.
Kan fanken inte bestämma mig för vilken jag ska ha!
Har kollat specifikt på; Ducce 749, 748, 916, Honda sp1, sp2, Aprilia rsv, mille.
Vilka värdiga kandidater har uteblivit?
Är intresserad av sportmaskiner (eller forna sportmaskiner) och inget ss- eller touring-fjåneri.
Det jag värderar högst är nog..... helheten (lite vagt kanske?)
Och vad i hela världen är helheten då, det är ju jätte personligt och ditten och datten! Ja, men skriv vad du tycker då!
En hoj med hjärta och gärna lite historia bakom sig, en hoj att trivas med.
Prestandan kommer sekundärt, om ens det.
Har t.ex. haft en zx7r, kanske inte den snabbaste, snyggaste och definitivt inte den lättaste hojen, men en förbannat ball hoj. PUNKT.
Nu får den inte vara med i valet p.g.a. att jag vill testa twin.
Om ni nu orkat att ta er igenom och läsa allt detta kan ni väl slå ett slag för en hoj som jag kan tänkas gilla?
Hoppas denna tråd även kan ge övriga läsare lite inspiration!
Mvh Jens