vassego
Finns det inte i Sverige för oss räddharar som inte litar på intranätet?
Finns det inte i Sverige för oss räddharar som inte litar på intranätet?
Jag vet faktiskt inte om det finns i Sverige. Kan kolla med farsgubben om han vet. Han har en bilfärgsbutik.
Har du adressen? hittar inte där det finns frakt till Sverige...
Från Innotec's hemsida:
04.3184 Spray Shine Polish
MERK: Ikke kryssmerket.
Polish på spray. Den kan benyttes på lakk, glass, trepanel, alu, plastikk og gummi uten å legge igjen rester. Gir fra seg en ren og behagelig duft. Perfekt for og få igjen glans på polerte tre møbler.
Vet inte om jag som gammal bilrekondare skulle rekommendera någon att använda typ träpolish på sitt fordon...
Blir säkert jätteblankt och fint ett tag men det blir den om du sprayar den med typ WD40 och 5-56 också.
Eller varför inte hälla diesel över hojen? Blir ju blankt å fint som f-n det också...
Nä, slarva inte med vården av hojen. Köp RIKTIGA bilvårdsprodukter om ni verkligen ska vårda prylarna (men ni kanske inte vill det?).
Se det inte som en plåga att tvätta, polera och vaxa i ett par timmar. Se det som ett nöje och en anledning att få tillbringa ytterligare några timmar med hojen istället...
Samma effekt uppnår man med...Ger en fet vaxad yta tills nästa tvätt.
...och där dog tråden.
Från Innotec's hemsida:
04.3184 Spray Shine Polish
MERK: Ikke kryssmerket.
Polish på spray. Den kan benyttes på lakk, glass, trepanel, alu, plastikk og gummi uten å legge igjen rester. Gir fra seg en ren og behagelig duft. Perfekt for og få igjen glans på polerte tre møbler.
Vet inte om jag som gammal bilrekondare skulle rekommendera någon att använda typ träpolish på sitt fordon...
Blir säkert jätteblankt och fint ett tag men det blir den om du sprayar den med typ WD40 och 5-56 också.
Eller varför inte hälla diesel över hojen? Blir ju blankt å fint som f-n det också...
Nä, slarva inte med vården av hojen. Köp RIKTIGA bilvårdsprodukter om ni verkligen ska vårda prylarna (men ni kanske inte vill det?).
Se det inte som en plåga att tvätta, polera och vaxa i ett par timmar. Se det som ett nöje och en anledning att få tillbringa ytterligare några timmar med hojen istället...
Vilket svammel. Som sagt har under ett antal år jobbat som billackerare och att denna produkt tex skulle skada lacken är rätt liten. Tex sonax hubbabubba super rubbing och hundratals maskintvättar gör bra mycket större skador på en bils lack.
Och vad som menas med möbel polish är lackade möbler inte rent trä.
Sen visar du tydligt att du inte läst vad tråden handlar om. Det vi pratar om är inte att man ska rekonda lacken med denna produkt utan använda den som ett komplement efter man har tvättat. Vanlig polering och vaxning får man göra iaf om lacken ska vara fin.
Det var tvätt vi pratade om......Förstår mig inte på folk som är för lata för att tvätta ett fordon rätt.
Så jävla jobbigt är det inte.
Finns en helt överjävligt bra produkt som heter Innotec spray shine polish.
Det är ett vax i sprayburksformat som man sprutar på och direkt torkar av. Ger en fet vaxad yta tills nästa tvätt.
Nä, det har inte jag heller gjort.Det vi pratar om är inte att man ska rekonda lacken
Vänta nu, var det inte någon som tidigare sade:med denna produkt utan använda den som ett komplement efter man har tvättat. Vanlig polering och vaxning får man göra iaf om lacken ska vara fin.
Finns en helt överjävligt bra produkt som heter Innotec spray shine polish.
Det är ett vax i sprayburksformat som man sprutar på och direkt torkar av. Ger en fet vaxad yta tills nästa tvätt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|