Bonnie
Tequila MC
Vem ska köra SMC protest på lördag?
Puttra fram i kromkortege med sporthoj i 15 km/h fram till mynttorget för att där lyssna på en folkpartist från Skatteutskottet i en halvtimme? Tack men näe, känner mig nöjd.![]()
Puttra fram i kromkortege med sporthoj i 15 km/h fram till mynttorget för att där lyssna på en folkpartist från Skatteutskottet i en halvtimme? Tack men näe, känner mig nöjd.![]()
Men herregud, jag fattar inte...
Alla gnäller över dom nuvarande försäkringspriserna och nu när vi riskerar att få premien höjd med X antal hundra procent.
Då får ni inte tummen ur arslet och visar vad ni tycker, utan ni sitter bara hemma o gnäller !!
Kom sen för helsike inte och gnäll på att eran premie går upp !!
//I. Rriterad
.. kan bli kaos runt mynttorget =)
Att åka hoj in te stan, och visa upp sig strax innan kl. 12:00 och sen dra bort igen - ger den effekt som behövas för att visa vi är misnöjda..QUOTE]
Jag har skrivit under namnlistan, att parkera på mynttorget har ingen praktiskt betydelse imo.
På ett eller annat sätt vill jag kolla läget på mynttorget. Även om jag bara betalar 300:-/månad i försäkring.![]()
Men herregud, jag fattar inte...
Alla gnäller över dom nuvarande försäkringspriserna och nu när vi riskerar att få premien höjd med X antal hundra procent.
Då får ni inte tummen ur arslet och visar vad ni tycker, utan ni sitter bara hemma o gnäller !!
Kom sen för helsike inte och beklaga er för att eran premie har gått upp !!
//I. Rriterad
Ska jag ta det som en utmaning?KOmmer till Rapido 10:44 på en för liten röd motorcykel
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |