SMC Stockholm erbjuder LICENS-grupp på Gelleråsen LÖRDAG-SÖNDAG 3-4 Augusti

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Jag skulle absolut kunna tänka mig köra licensträning med smc, men kan inte riktigt förstå vrf jag måste vara medlem i smc för att få köra? Jag har ju redan licens och är redan medlem i en klubb :)

Jag håller med, men tyvärr vet jag bara att det är ett krav, inte varför. Förutom en systemadminstrativ anledning, bokningssystemet vi måste använda inom SMC är baserat på att deltagarna har ett medlemsnummer.
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag skulle verkligen vilja vara med men det kom lite sent och det funkar tyvärr inte. Jag applåderar initiativet :tummenupp och hoppas att det här blir ett vanligare inslag nästa år och klart från början så man kan planera säsongen på ett bra sätt.
Hela idén bakom smc sport tycker jag är klockren och jag tror det finns ett stort intresse. Nu blev det lite kort varsel och det kanske är problem för fler än mig?
Men ha så jäkla roligt och utveckla konceptet. En avslutande tävling exempelvis.:yoparty
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Väldigt bra initiativ!

Jag har tyvärr inte licens än, detta ska lösas till nästa år. Då kommer jag garanterat ställa upp när det erbjuds!
Både pris och upplägg på detta känns helt rätt.
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Ni som bokat ser ut att få bra väder :)
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Jag tänkte komma med och köra denna dag jag med, har ju en massa däck som måste eldas upp innan vintern kommer.
Väntar bara på att mitt vilande SMC medlemskap skall låsas upp, betalade igår. Så snart det är fixat, trycker jag in en anmälan.
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Kommer bli en LYX dag, som det ser ut nu är vi bara c:a 25 pers som "trängs" på banan :)
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Jag tänkte komma med och köra denna dag jag med, har ju en massa däck som måste eldas upp innan vintern kommer.
Väntar bara på att mitt vilande SMC medlemskap skall låsas upp, betalade igår. Så snart det är fixat, trycker jag in en anmälan.

Ring "kansliet" om det behövs, dom brukar alltid kunna lösa sånt. Jukka är "the goto guy" inför kurser

http://www.svmc.se/smc/Organisationen/Kansliet/
 

falco_tuna

Medlem
Gick med
9 Jul 2011
Ort
Eskilstuna/Mariefred
Hoj
Aprilia Falco -00(såld), GSX-R 1000 K5 Räser Edition, Tuono V4 1100RR -15
Väldigt bra initiativ!

Jag har tyvärr inte licens än, detta ska lösas till nästa år. Då kommer jag garanterat ställa upp när det erbjuds!
Både pris och upplägg på detta känns helt rätt.

Japp, samma här. Bannar mig själv att jag inte löste licenseriet i början på året! Hade bokat på stört.

Kan väl anmäla mitt intresse för eventuella kommande arrangemang iaf.! :tummenupp
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Jag tänkte komma med och köra denna dag jag med, har ju en massa däck som måste eldas upp innan vintern kommer.
Väntar bara på att mitt vilande SMC medlemskap skall låsas upp, betalade igår. Så snart det är fixat, trycker jag in en anmälan.

Härligt!!!!! Skönt att du fått ihop cykeln igen efter so i början på säsongen!!!!!!
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Kom precis hem från storbanegruppens sista möte inför dessa dagar. Bokningen stängs snart, det kanske får plats 1-2 deltagare till i steg 6 men eftersom det är kurs även torsdag-fredag så vill vi ha allt klart i god tid innan vi åker till banan. Säg till här om det är någon kvar som sitter och väntar på smc medlemskap eller bättre väder så vi vet om vi skall planera mat för fler än de deltagare som redan bokat.
 

Kraschkungen

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2013
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki Gsxr-1000 x 2
Försökte boka idag men då hade dom precis stängt bokningen, ingen som kan hjälpa, skulle gärna vilja åka den 1-2 augusti i licensgruppen??:Bugar
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Försökte boka idag men då hade dom precis stängt bokningen, ingen som kan hjälpa, skulle gärna vilja åka den 1-2 augusti i licensgruppen??:Bugar

Samma här, skulle precis boka lö-sö nu när räkningarna gått igenom och frugan sagt ok.
Fuck.
 

tarantella

Medlem
Gick med
25 Jul 2009
Ort
Fagersta
Hoj
Cbr600rr-07, Cbr600rr-05
Om någon bara vill/kan åka en av dagarna eller om ni får hojproblem under lördagen och inte kan köra söndagen hör av dig till mig så köper jag din plats! /Dennis 0702066566
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Vi tyckte 20 deltagare var lagom på banan. Utöver dessa är det väl en 4-6 instruktörer som är ute och kör. Eftersom alla kör samma pass oavsett tempo är det nog bra att vi inte blir fler än så.

Annars blir det trist för de snabbaste när det är för mycket trafik inkl min gamla oljerykande R1:a ivägen.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Vet inte hur dom andra 19 deltagarna ställer sig till detta eller dom det går att ordna. Men....

...kan man inte köra ett sprintrace 8-10 varv första passet efter lunch eller sista passet för dagen, någon av dagarna?.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top