SMC Stockholms "dubbeldagar" på Gelleråsen 1-2 Augusti och 3-4 Augusti 2013

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är det bra väder så är Lunedet's camping guld! Precis vid en sjö med badplats osv. (De har campingstugor där som är ganska billiga, och ljusår bättre än stugorna på banan).

Annars har du http://www.hotellkrey.se/ som är ett litet och trevligt hotell.
Zlafen B&B är också bra.

Jag gillar att sova kallt, har fönstret öppet t om på vintern hemma.. Men Karlskoga Hotell funkar om du gillar att sova i ett 300 grader varmt rum, bortsett från temperaturen så är det helt okej.
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Jag gillar att sova kallt, har fönstret öppet t om på vintern hemma.. Men Karlskoga Hotell funkar om du gillar att sova i ett 300 grader varmt rum, bortsett från temperaturen så är det helt okej.

Räcker det med 300 grader? Just det är ganska fantastiskt hur varmt det är där. :confused:
 

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Ort
08
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Hej

Vi håller på att se över möjligheten att viga en grupp för steg 6 på SMC Stockholms dubbeldag lördag-söndag 3-4 augusti på Gelleråsen.

Vill på detta sätt få reda på hur intresset ser ut bland er som redan har licens, för att veta om vi fyller en grupp.

Om du vill vara med som deltagare, skicka ett mail snarast till storbana@smcstockholm.se för att göra en intresseanmälan.

Mvh
Håkan Edman
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Håll utkik på måndag, då borde bokningen för steg 6 dyka upp här:

https://www2.svmc.se/school

Krav: RR licens utlöst för 2013. Troligen medlemskap i smc för att kunna boka kursen. Måste detta lösas med kort varsel, kontakta kansliet. Missa INTE detta tillfälle, vi vet att det är kort varsel men tipsa dina vänner som har licens!
 

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Ort
08
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Okey, nu när de flesta har fått lön så tänkte jag bara tipsa om att det finns platser kvar.
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
En liten fågel viskade i mitt öra att kursbokningen kommer stängas "så fort som möjligt" så om någon sitter med SMHI/KLART/YR i ena fliken och bokningsfönstret i nästa och tror att det är lugnt bara för att "det finns fler än 10 platser kvar" så är det hög tid att klicka sig vidare nu...
 

Kraschkungen

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2013
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki Gsxr-1000 x 2
Försökte boka idag men då hade dom precis stängt bokningen, ingen som kan hjälpa, skulle gärna vilja åka den 3-4 augusti i licensgruppen??:Bugar
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tänkte anmäla mig idag men det gick icke! Synd att man inte inte såg den här tråden igår :/
 

Stormtropper

Numera ser man snabb ut(köpt helställ)
Gick med
24 May 2010
Ort
Huddinge
Hoj
1cylindrig med abs
Så nu är det 4 timmar tills man ska vakna.
Sedan ska man göra sig klar för att kunna köra lite bana :banana
Hoppas cykeln klarar besiktning :)
Själv så blev det lite :fyllisar igår
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Kolla med kansliet imorgon.

Not sent from an iProduct...

Hamnade på väntelistan men idag ringde det en kille till mig som ville bli av med sin plats så jag kom med :D

Någon som har koll på om det finns någon som kan kränga däck på plats? Kan bli så att jag måste byta bakdäck under helgen.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Hamnade på väntelistan men idag ringde det en kille till mig som ville bli av med sin plats så jag kom med :D

Någon som har koll på om det finns någon som kan kränga däck på plats? Kan bli så att jag måste byta bakdäck under helgen.

Instruktörerna på plats brukar ha verktygen... Med lite tur får du lite råd och publik. ;)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top