Skinnstället in i garderoben. Vinterdeppen slår snart till
Nu får vi hoppas på en tidig vår och att det finns bensin även nästa år.
Nu fick jag en dipp i depressionen, jag vill också ha ett garage jag kan köra runt i Så länge det är mitt, enbart mitt, vill säga.PMS infinner sig. (PostMotorcykelSyndrom)
Nej, jag kör inte på vintern. Så svårt är inte min PMS. Blir det illa tar jag en timmes manöverbana i garaget där det är varmt och torrt.
Kan trösta dig med att det inte är mina privata underjordiska kvadratmeter jag kryssar runt mellan parkerade bilar och pelare i.Nu fick jag en dipp i depressionen, jag vill också ha ett garage jag kan köra runt i Så länge det är mitt, enbart mitt, vill säga.
Jag smörjer in mitt i brist på annat MC-relaterat vintertid en gång per år. Det stället är över 40 år gammalt nu och fortfarande i bra skick. Köpt massa olika klädslar genom åren men det gamla hederliga stället är det ändå något visst med och "inkört" ?On topic har jag smort in mitt skinnställ exakt en gång under en himla lång rad av år. Kanske är dags nu. Även om jag inte tänker hänga in det i garderoben i år heheller.
Tack, nu känns det lite bättre faktiskt Rent teoretiskt skulle jag kunna bygga ett stort underjordiskt garage under huset, suterräng och en stor bergknalle, det var väl det där med pengarna och bygglovet bara. Men ritningen och dom våta drömmarna finns.Kan trösta dig med att det inte är mina privata underjordiska kvadratmeter jag kryssar runt mellan parkerade bilar och pelare i.
Anlita byggfirman som gjorde ditt tak!Tack, nu känns det lite bättre faktiskt Rent teoretiskt skulle jag kunna bygga ett stort underjordiskt garage under huset, suterräng och en stor bergknalle, det var väl det där med pengarna och bygglovet bara. Men ritningen och dom våta drömmarna finns.
Ja, mitt skinnställ är slitet och skrapat och har utbytta dragkedjor här och där, så det har också hängt med ett tag. 20 år i år faktiskt. Ett och annat battle scar har det stället men känns ändå som att det håller än. Plus att jag äntligen börjar växa i storlek 54, som jag av misstag köpte då jag provade det med jeans på då för 20 år sen… ?Jag smörjer in mitt i brist på annat MC-relaterat vintertid en gång per år. Det stället är över 40 år gammalt nu och fortfarande i bra skick. Köpt massa olika klädslar genom åren men det gamla hederliga stället är det ändå något visst med och "inkört" ?
Inte svar på valfett men en hojpolare håller på mycket med hästsport. Läderengöring och fettet som används inom det gebitet kör han även på skinnstället, (liksom numer även jag) med utmärkt resultat. "Granngården" har det som behövs ?Ni som smörjer in skinnställen och hänger undan dom för vintern, var får ni tag på valfett nuförtiden?
Jag tvättade av mitt med grönsåpa och ljummet vatten, spolade av det i duschen och torkade det med en trasa tills torrt. Därefter smorde jag med denna variant från Granngården. Vi får väl se hur det blir, men det verkar rätt lovande hittills.
View attachment 491348
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |