Imorgon (1 Juli) försvinner tjänsten där du kan få fram information om fordon via sms i mobiltelefonen.
Transportstyrelsen
Transportstyrelsen
Last edited by a moderator:
Jag använde den tjänsten när det va nån som parkera in mig! Smidigt som fan, fick SMS, hittade på hitta.se och bad henne flytta sin bil! NU får man ju inte personuppgifter på VEM som äger fordonet utan bara vad det är för fordon! Det suger!
gjorde samma sak vid en smitning från parkeringsskada,var hemma hos kärringen före henne t.o.m
Te eller kaffe?Har blivit en och annan fika på vägkrogar runt om i Sverige på det sättet..
Ibland brukar jag kolla upp regnummmer på typ bilar som jag tycker är shysta och skratta när jag sedan upptäcker att den är kreditköpt! HA! Fattiglapp!
Väldigt illa! Jag har skickat hundratals regnummer till dom under åren... Nu blev min kväll förstörd..
Det funkar hur bra som helst förstår inte varför dom sabbar för sig själva! Nu finns parkering via SMS men en VÄLDIGT uppskattad tjänst tar dom bort! Löjligt!
Ibland brukar jag kolla upp regnummmer på typ bilar som jag tycker är shysta och skratta när jag sedan upptäcker att den är kreditköpt! HA! Fattiglapp!
smart kille...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |