Snälla hjälp mig hitta hoj!

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Jag har nu suttit och glott igenom varenda annons på internet (känns i alla fall så) på jakt efter den perfekta. Har inte hittat något än därför vill jag ha tips! Söker en Ninja 600 el Gsx600 el 750. maxpris 45000:- har ni någon hoj som inte finns på internet eller som jag har missat som kan passa...
 

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Tjörn/Västkusten
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
Zeshar skrev:
Jag har nu suttit och glott igenom varenda annons på internet (känns i alla fall så) på jakt efter den perfekta. Har inte hittat något än därför vill jag ha tips! Söker en Ninja 600 el Gsx600 el 750. maxpris 45000:- har ni någon hoj som inte finns på internet eller som jag har missat som kan passa...

Det är ju 67 Ninjor till salu på Blocket.... ingen som passar?
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Fan jag visste att jag hade missat endel därför frågade jag. De där 750 hojarna som du G-Man tog upp hade passerat mig. De måste genast kontrolleras, tack!
 

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
Zeshar skrev:
Jag har nu suttit och glott igenom varenda annons på internet (känns i alla fall så) på jakt efter den perfekta. Har inte hittat något än därför vill jag ha tips! Söker en Ninja 600 el Gsx600 el 750. maxpris 45000:- har ni någon hoj som inte finns på internet eller som jag har missat som kan passa...


En CBR 600 kanske. :banana Eller en R6 :yoparty
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Firebladen är jag inte sådär stormförtjust i... De nyare är skitfina men tycker inte om formen på de äldre. Angående R6 så javisst de kunde jag köpa OM inte alla ägare till R6:eek:r skulle övervärdera sina hojar så! På de r6:eek:r som jag har kollat så tycker jag priset är aningen högt, eller har jag inte granskat dem riktigt noga? Kanske skulle kolla upp de innan jag säger för mycke.

Sen en fråga till: Är 4000mil för en hoj för mycke?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top