Snäppet tuffare.......

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Säga vad man ville om moppegossar, men det här var tufft jättetufft:
















[YOUTUBE-ID]Na_V-RUS5b8[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited by a moderator:

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R7, 2022
Håller inte riktigt med, snuten bryr ju sig inte ens, är väll ingen konst att köra ifrån då när dom inte ens gör en tillstymmelse till försök att jaga en.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja det är väl tyvärr en tidsfråga tills man läser om dessa förmågor i minneslunden.

Å andra sidan är det ju ens högsta dröm att bli som ens idol. Jag menar, vem vill inte lira som Zlatan, köra bil som Schumi eller åka tvitakt som GR.

Men, jag lämnar den diskussionen redan innan den startat.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag förstår inte vad som är så häftigt med att reta poliser, själv gör jag allt för att inte provocera poliser eller övriga i trafiken.

Den som leker katt och råtta i trafiken saknar empati, tydligen är det viktigare att ge sig själv egokickar och vara outlaw.

Tänk på alla andra trafikanter som inte har lust att få möte på fel sida och tvingas bromsa eller väja för att förhindra att ännu en onödig mc-olycka.

Men det har väl till en viss del med mognad att göra, om 20 år så kommer kanske även Kalle-Ball att sitta med ungarna i sin kombi och svära över hur dom däringa mc-hulliganerna kör, om han överlever sin galna uppväxt.

Moralkärring javisst, men hellre det än empatibefriad kronpucko.
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Wtf? Någon (moderator) har ju ändrat på det jag skrev. Det resulterade i att själva poängen försvann.
Jag skulle aldrig skriva "tufft jättetufft" utan att vara ironisk mot någon.
 

All-in!

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Västervik
Hoj
Fajjerbläjde...Igen!:)
Wtf? Någon (moderator) har ju ändrat på det jag skrev. Det resulterade i att själva poängen försvann.
Jag skulle aldrig skriva "tufft jättetufft" utan att vara ironisk mot någon.


Någon?? står ju klart och tydligt att det är Rasorblade som ändrat ditt inlägg, dock så har han inte angett nån anledning.
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Gsxr 1000 K6
Fattar inte poängen med att hetsa snuten med en symaskin...vem fan vill åka fast med moppe och inte få ta körkort när man blir 18? Det är ju inte utan anledning GR åker en stressad k5! Det ser ju även ut som en relativt liten ort och där jag kommer från så är snuten ganska nitisk på moppar då dom verkar ha lite arbetsbrist ibland...
 

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Varför lägga upp ett jä..a moppeklipp på SH, moppe.net eller nåt liknande, vore väl bättre så vi slapp bli frestade att klicka in och se några idioter till moppefuckon som beter sig som de verkar ha IQ.

Håll sån här skit på Lunarstorm, moppenet eller liknade blöjforum.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Filmen säger ingenting alls:va Hans far kanske är den lokala Sheriffen som tycker det är kul att sonen har ett nöje att köra med moped och ladda upp filmer på youtube...
 

Jocks

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
..skulle varit kul.
Blir lagom patetiskt när man har moppar som knappt kan köra om polisen på en 70/90 väg eller va det var.

Och bra filmat var det också.
 

LillSnorring

Haschodlare på heltid
Gick med
22 Nov 2007
Ort
på Farmen ( strongnose )
Hoj
1991 Honda CBR 600,YZF 600r Streetfighter
Jag förstår inte vad som är så häftigt med att reta poliser, själv gör jag allt för att inte provocera poliser eller övriga i trafiken.

Den som leker katt och råtta i trafiken saknar empati, tydligen är det viktigare att ge sig själv egokickar och vara outlaw.

Tänk på alla andra trafikanter som inte har lust att få möte på fel sida och tvingas bromsa eller väja för att förhindra att ännu en onödig mc-olycka.

Men det har väl till en viss del med mognad att göra, om 20 år så kommer kanske även Kalle-Ball att sitta med ungarna i sin kombi och svära över hur dom däringa mc-hulliganerna kör, om han överlever sin galna uppväxt.

Moralkärring javisst, men hellre det än empatibefriad kronpucko.

stämmer fan precis.! låt polisen göra nått vetttigt istället för att de ska behöva jaga en massa snorungar på moped.. känns som de finns större problem därute
 

Dominator-Rocks

Guest
Gud vad träliga ni är!

Har ni aldrig vart 15år.... :confused:
 

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Har det här blivit ett moppeforum nu?
(endast mc) står det under filmer ju?
Lät inte lite töntigt den där.
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top