Snåla jävla skit-Telia!

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Nyss hemkommen från BB upptäcker jag att telefonen inte fungerar. Jag får ingen ton och kan höra när grannarna pratar i telefon.

Gör felanmälan via internet och kan vidarekoppla inkommande samtal till min mobil. Går in till grannen och hör om de har problem med sin telefon, de hade hört att det klickade till när jag lyfte luren.
Ringer till Felias kundtjänst och hör när problemet skall vara åtgärdat, på måndag kl 18. 5 dagar utan telefon, dessutom får vi betala mellanskillnaden för vidarekopplingen och får ingen kompensation för samtalen som vi behöver ringa från mobiltelefon. "Telia ersätter inte sånt". Riktigt jävla snålt tycker jag. :mad:

aftonbladet tycker nog att det är en jättenyhet, du får kanske en namninsamling tillägnad dig!

Prata med någon annan där... När jag hade problem så koppla dom över utan kostnad för mej.

Thundercat skrev:
2552955kan höra när grannarna pratar i telefon.

Det är ju inget problem, det är ett privilegium! Nu för tiden kostar det ju så lite att ringa från mobil. Ha kvar "problemet" och unna dig själv lite skvaller och passiv telefonsex :tummenupp

FreddaGädda skrev:
2553242 Det är ju inget problem, det är ett privilegium! Nu för tiden kostar det ju så lite att ringa från mobil. Ha kvar "problemet" och unna dig själv lite skvaller och passiv telefonsex :tummenupp

Mina grannar är ca 70 år. Vill jag dem något så är det ju bara att gå över till deras hus.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick