Snöade i Malmö idag

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Nu blir jag lissen i ögat. Det snöade i Malmö imorse. Fasiken, vad vintern kommer tidigt!:6surkart
Förra onsdagen, när jag körde på FMCKs bana, så var det is på vattenpölarna!!!*tycker vi inte om* :gråta

Nej, jag ska minsann ut o skjuta Kung Bore :kulspruta

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
ojdå! snö i skåne föra Eskilstuna. nått fel :) men bra..

Snö är väl aldrig bra??? :6surkart
(är sur o fgnällig för att det är kallt ute och jag har fått bihålsinflammation och har ont som faaan) :sjuk

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Snö i påse eller?! Jag var i Malmö helgen och såg då ingen snö, men det var nog på väg ner då. Slagthuset var ju trevligt. Förstår dock inte dialekten så det känns som att åka utomlands varje gång jag festar i Malmö. När jag var på MC-huset svarade jag bara ja på allt för jag uppfattade inte vad han sa. Vem vet, jag kanske har beställt några hojar.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pitte skrev:
Snö i påse eller?! Jag var i Malmö helgen och såg då ingen snö, men det var nog på väg ner då. Slagthuset var ju trevligt. Förstår dock inte dialekten så det känns som att åka utomlands varje gång jag festar i Malmö. När jag var på MC-huset svarade jag bara ja på allt för jag uppfattade inte vad han sa. Vem vet, jag kanske har beställt några hojar.

HAHAHAHA...
Men du, med tanke på att servicen är som den är på MC-huset, lär du ändå aldrig få dina grejor. :fakta Jag beställde mina värmehandtag förra hösten och de kom DENNA hösten. :3freak

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Ärligt talat så verkar dom ha bra priser på MC-huset. GSXR 1000 -03 104900:- Vad jag har sett har många firmor sänkt priset på R1 till 104900:- men inte Gixxer 1000. Skulle kanske lämnat min GSXR 750 -02 i inbyte. Nä just de ja, jag åkte ju bil i helgen.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pitte skrev:
Ärligt talat så verkar dom ha bra priser på MC-huset. GSXR 1000 -03 104900:- Vad jag har sett har många firmor sänkt priset på R1 till 104900:- men inte Gixxer 1000. Skulle kanske lämnat min GSXR 750 -02 i inbyte. Nä just de ja, jag åkte ju bil i helgen.

Jag har tyvärr så dåliga erferenheter av just den butiken, att jag aldrig mer sätter min fot där. Har blivit så illa bemött av snorkiga och oförskämda försäljare. :mad: Men det kanske är för att jag är tjej, vad vet jag...? :va

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Snöade här igår med. Hade precis tänkt kränga på mig stället när jag kikade ut genom fönstret och fick se på världens yra. Så det fick bli bussen in till stan :(

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pitte skrev:
Ok Exiteme, skit i MC-huset och lägg den tiden på Slaughterhouse istället ;-)

Hehehe...Jag o maken sparar pengar genom att sitta hemma och festa till det istället... :banana Vi slipper en massa aspackade drägg och dessutom så får Peter inte titta på andra tjejer... :fakta :D Det räcker med mig :tuttar

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
De e ju kanon. Då sparar ni taxipengarna också. Med mc som intresse krävs det många åtgärder för att pengarna ska räcka.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
En fråga bara :mattias

Vad innebär det att Marre har flyttat hem igen???? Hem till Malmö eller nåt? Hon går ju i skolan där som jag fattat det.

Hälsa så gott :D

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SkorvKalle skrev:
Hur tidigt går du upp egentligen?! jag såg då ingen snö imorse ...

... men du gick upp för 4 minuter sen och då hade det smölt ;)
Här skiner solen som fan nu :confused:
Man blir konstig.

750RR

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
maverick_750rr skrev:
... men du gick upp för 4 minuter sen och då hade det smölt ;)
Här skiner solen som fan nu :confused:
Man blir konstig.

750RR
Ja gick upp kl 7! o då var det ingen snö.. kanske någon har haft roligt med frigolit utanför exitemes hus :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SkorvKalle skrev:
Ja gick upp kl 7! o då var det ingen snö.. kanske någon har haft roligt med frigolit utanför exitemes hus :D

Det kanske var jag o no_fear :va
Måste ha glömt.

750RR

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SkorvKalle skrev:

Peter går upp klockan 5.30 och det var han som informerade mig om snön :fakta
Jag själv är mellan två jobb, och kan sova skönhetssömn ända till kl 7.30 :tummenupp Iofs vete fan om det hjälper... :rolleyes:

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
En fråga bara :mattias

Vad innebär det att Marre har flyttat hem igen???? Hem till Malmö eller nåt? Hon går ju i skolan där som jag fattat det.

Hälsa så gott :D

750RR

Marre bodde först i Bollebygd. Sedan flyttade hon ner till oss i Oxie. Men eftersom Malmö stad inte lyckades hitta en gymnasieplats åt henne (!!!!) fick hon flytta hem igen, för att kunna fortsätta sina studier... :va

Kapten Stofil

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
gpx 600
nja, det var ju bara nästan att den där nederbörden som föll i morse kvalade in som snö.

...fast nog tusan var man glad över sin nyinköpta pimp-audi....

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy