Lasson skrev:vadå då, kan man inte vara söt när man är äldre än 25? fan vilken diskriminering!
fridolina skrev:att killar gillar stora tuttar är ju ingen hemlighet! varför skulle annars så många tjejer operera sig?! (hur kom jag in på detta?! finns alltid nåt å reta upp sig på.. är storleksfixerad idag)
/en liten tjej med stora ******
CalleE skrev:Små tuttar ser smidigare ut, platsar bättre i en våtdräkt eller skinnställ samt i mina händer... hehe...
CalleE skrev:Jasså, det gör vi? Tycker hollywoodvarianten är grotesk och att opererade plastbimbos gör sig bäst hemma hos den bimbo som tycker om henne bara för att hon opererat sig...
Små tuttar ser smidigare ut, platsar bättre i en våtdräkt eller skinnställ samt i mina händer... hehe...
Givetvis är ju allt en kompromiss och för det mesta är tjejens tuttar sexiga, bara de tillhör någon vettig.
Som någon sade:
"Silicon säljer de på bauhaus, tänder du på det så får du gärna kakla om mitt badrum"
CalleE skrev:"Silicon säljer de på bauhaus, tänder du på det så får du gärna kakla om mitt badrum"
Ravetrancer skrev:visst kan detvara sexigt med stora tuttar, men jag tycker det bästa e mindre tuttar, uppnosig....mumma...
Benjamin skrev:För sent, dom har redan plockat ut alla kandidater. Kolla http://gibbas.com/mail2.txt
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |